Jackke blek ida... 8 om Lule vinn... 36 skott.... Dä håll int... Fråga ä omm Vi vinn alls innan uppehåkle?? Nä ja ä besvik ida.... Vi skull låt Juel stå... Menn menn dä kanske lossna på tirsda ?? I Löfeslila?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
MAlmoe
HV
Jackke blek ida...
8 om Lule vinn...
36 skott....
Dä håll int...
Fråga ä omm Vi vinn alls innan uppehåkle??
Nä ja ä besvik ida....
Vi skull låt Juel stå...
Menn menn dä kanske lossna på tirsda ??
I Löfeslila?