Men jag skulle nog satt en 2 ändå på Heikkinen och en 1 på Lilja!
Naturligtvis ska ju Heikkinen producera mer men har ändå haft bra fart o energi o försöker hela tiden men får tyvärr inte ut det man hoppats. Men 2 kan jag tycka men Lilja ser man dock inte mycket av och där måste det till rejäl förhöjning av prestationen!👊
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men jag skulle nog satt en 2 ändå på Heikkinen och en 1 på Lilja!
Naturligtvis ska ju Heikkinen producera mer men har ändå haft bra fart o energi o försöker hela tiden men får tyvärr inte ut det man hoppats. Men 2 kan jag tycka men Lilja ser man dock inte mycket av och där måste det till rejäl förhöjning av prestationen!👊