Lomond: tycker TS borde vaska runt lite i kedjorna igen. Låt Dalle, EP och Genborg fortsätta men annars vill jag se Heikkinen spela lite högre upp
Inlägg: 2929929
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
jk: Krydda till det lite istället.
Genborg - Eriksson - Dahlén
Heikkinen - Pettersson - Wedin
Boyce - Lander - Hartmann
Pääjärvi - Westfält - Walli
Lilja på bänk.
Skicka Levinsson till HA. In med en Junis från någonstans i landet där speltid uteblivit.
Genborg - Eriksson - Dahlén
Heikkinen - Pettersson - Wedin
Boyce - Lander - Hartmann
Pääjärvi - Westfält - Walli
Lilja på bänk.
Skicka Levinsson till HA. In med en Junis från någonstans i landet där speltid uteblivit.
+ 7