+ 3
Inlägg: 2945632
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-11-29
F,ö Grattis till baljan Wesslan!
Han verkar vara en go kille. Lite försynt kanske men varm. Snyggt distinkt avslut! Ge oss mera!!!!!
Han verkar vara en go kille. Lite försynt kanske men varm. Snyggt distinkt avslut! Ge oss mera!!!!!
+ 11
Dom säger att han är en varm och fin person bulan.
Men han kommunicerar det sådär…
Han är ganska ofta tjurig tycker jag eller åtminstone upplevs han tjurig…
Inte varm…