1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2945633

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-11-29
F,ö Grattis till baljan Wesslan!

Han verkar vara en go kille. Lite försynt kanske men varm. Snyggt distinkt avslut! Ge oss mera!!!!!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-11-29
Söderöver: Tycker Westis bästis gör sig riktigt fin på vingen. Tycker vi fått ut mer av hans spel där.

Instämmer med dig kring Levinsson, bra match idag, många fina spel av honom, en del riktigt tokiga grejer med, som när han dräller med pucken bakom mål.

Tycker vi fortfarande väljer en del peta med klubban istället för att kliva in på kropp (gäller hela laget), tycker backarna spelar osmart stundtals också, kastar iväg massa puckar på icing i onödan.

Sen som någon tidigare skrev också, finns ju typ ingen som viker in och går på kasse, alla föredrar ju att dumpa pucken i rundeln istället. Varför vill vi spela så? In på buren å var lite jävlig istället.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.