+ 10
Inlägg: 2945636
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-11-29
TT summerar bataljen koncist: "Luleåback ut på bår - Omark målskytt". Men Westfält får, om man ska vara rättvis mot nyhetsbyrån, faktiskt ett matigt citat efter i övrigt idel Lulevinkel: "Jätteskönt". :-)
+ 2
Instämmer med dig kring Levinsson, bra match idag, många fina spel av honom, en del riktigt tokiga grejer med, som när han dräller med pucken bakom mål.
Tycker vi fortfarande väljer en del peta med klubban istället för att kliva in på kropp (gäller hela laget), tycker backarna spelar osmart stundtals också, kastar iväg massa puckar på icing i onödan.
Sen som någon tidigare skrev också, finns ju typ ingen som viker in och går på kasse, alla föredrar ju att dumpa pucken i rundeln istället. Varför vill vi spela så? In på buren å var lite jävlig istället.