+ 1
Inlägg: 2945862
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så Engsund tycks drabbats av en hjärnskakning och ska vila med sin familj ett tag nu.
Hoppas att det löser sig till det bästa där.
Laaksonen åter i Luleå dock…
Långt kontrakt. Prövade Schweiz, smakade illa, ville pröjsa skatt och bidra till det allmänna istället.
Dalle, i Schweiz tar du ingen orättvis dynga!
Bara vi får såga dig när det går trögt! Vi sågar bara med kärlek!
Är dom dum märe så säger du till!
Då tar vi ett 9års kontrakt här rakt av!
🥳😌😇
Hoppas att det löser sig till det bästa där.
Laaksonen åter i Luleå dock…
Långt kontrakt. Prövade Schweiz, smakade illa, ville pröjsa skatt och bidra till det allmänna istället.
Dalle, i Schweiz tar du ingen orättvis dynga!
Bara vi får såga dig när det går trögt! Vi sågar bara med kärlek!
Är dom dum märe så säger du till!
Då tar vi ett 9års kontrakt här rakt av!
🥳😌😇
+ 2
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏