+ 2
Inlägg: 2946034
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...så kör Wecab schysst, fast pris från Sundsvalls centrum till arenan och vice versa för 450 kr/bil.
Så, ville passa på att göra lite reklam för det bara
Så, ville passa på att göra lite reklam för det bara
+ 2
Hoppas att det löser sig till det bästa där.
Laaksonen åter i Luleå dock…
Långt kontrakt. Prövade Schweiz, smakade illa, ville pröjsa skatt och bidra till det allmänna istället.
Dalle, i Schweiz tar du ingen orättvis dynga!
Bara vi får såga dig när det går trögt! Vi sågar bara med kärlek!
Är dom dum märe så säger du till!
Då tar vi ett 9års kontrakt här rakt av!
🥳😌😇