1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2951388

Sv: Silly Season 2025-26
Timrå Isstadion: TS lär nog prova en hel del, det kan jag tänka mig. Det kan också bli att Westfält provas som FW högre upp i hierarkin nu när han visat att leverar bättre där än som C.

Vi får väl se hur allt landar. Jag hoppas såklart att Lundmark lyckas så bra som möjligt, men vi måste ha rimliga förväntningar på honom.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
Patrick Polly: Framför allt så borde man ju kunna begära att ett lag är så pass proffsigt och välbyggt att man inte faller som ett jävla korthus bara för att en enda spelare missar matcher. Vi måste ju kunna stjäla lite poäng även utan Wedin och/eller Genborg. Kan vi inte det så är det ett fuskbygge med papp-psyke vi sponsrar år ut och år in.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.