1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614816 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2954809

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
-Sputnik-: Kanske. Men jag är faktiskt mer besviken på Heikkinen som var en uttalad poängspelare när han kom hit. Lilja såg jag på förhand som en rollspelare med tanke på det han gjort i Luleå m.m. Nu har han ju inte levererat på den punkten heller så man är ju fortfarande besviken, men för närvarande är det poängproduktionen jag känner mig mest besviken på.

Hållander och Kapanen får gärna komma tillbaka och hela den biten

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
Labban: Uttalad och uttalad.

En som skulle ta det berömda stora"offensiva steget" var det väl egentligen.
En chansning från start.

Som vi diskuterade redan på förhand att han förmodat var en produkt av sin omgivning. En spaning som tyvärr visat sig stämma.

Svaga rykten som florerade härinne ett tag var väl att vi att vi var ute efter Rickard Hugg. Men tji fick vi.

Liksom snacket om Kellman. Men istället fick vi Westfält.

Nedgradering på båda dessa rykten, där vi fick det sämre alternativen från båda lagen..😅🫣

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.