1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614829 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2961586

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: 175k har jag läst till och med. Madhawks uppgifter. Så egentligen så lär vi väl använda hans lön på de 2 ynglingarna vi ser ut att värva in.

Vilket gör att Nässéns lön finns kvar att värva för. Ja om vi inte norpar från dom pengarna på Lundmark..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Eller förlängningen på Forsmark som förmodligen blev dyrare. Slutar väl med att pengarna som frigörs via Nässén, Pilö, Juel, Erixon (?) och Dahlén till största del hamnar på Barkemo, Hallquisth, en dyrare Forsmark, en dyrare målvakt än Juel (Myrenberg) och det som blir över blir Kopacka och nån annan breddvärvning 🙃

Försökte inte vara allt för negativ.

Sv: Apropå nånting...
Oliver Kapanen uttagen till Finlands OS-trupp

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: I Hökens lönelista i Expressen så ligger Pilö i intervallet 150-200K. Här är samtliga i Timrå som ligger i det spannet:

150 – 199.999 kronor i månaden

Jacob Johansson, målvakt

Tim Erixon, back (Långtidssjukskriven)

Linus Nässén, back

Lukas Pilö, back

Anton Lander, forward

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.