1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2961600

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Eller förlängningen på Forsmark som förmodligen blev dyrare. Slutar väl med att pengarna som frigörs via Nässén, Pilö, Juel, Erixon (?) och Dahlén till största del hamnar på Barkemo, Hallquisth, en dyrare Forsmark, en dyrare målvakt än Juel (Myrenberg) och det som blir över blir Kopacka och nån annan breddvärvning 🙃

Försökte inte vara allt för negativ.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : De borde kunna frigöras lite dollars för nåra grabbar från andra sidan som vad jag vet brukar spela för laget dom hamnar i de brukar dom göra både bra backar o forwards!!!!! De måste finnas guldkorn där borta!!🤣🇱🇸

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : varför ? vid Erixons namn. Har är väl garanterat ett avslutat kapitel efter denna säsong?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.