The great one: Jag tycker inte det där var någon tavla. Annars tycker jag vi spelar väldigt bra, står upp bra, spelar med intensitet, fysik. Spelar vi så här har vi alla möjligheter att slå alla lag. Tyvärr har vi förtvivlat svårt att träffa mål när chanserna kommer.
En på 100 att man får en sån jävla tur träff man får fan inte förlora en tekning så att man kan få skjuta direkt inte Johansson fel på det jävla piss målet
Ge er för f@#€!!!! Ok, JJ är inte Honken men han är faan inte div 3 målvakt som majoritetenbitvis verkar tycka. Sen vore det rättvist med samma måttstock när ni jämför JJ o Juel.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.