1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2978384

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
vonDöbeln: Gör han en tavla tidigt, då släpper han in minst 4 puckar till. 😞

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
The great one: Jag tycker inte det där var någon tavla. Annars tycker jag vi spelar väldigt bra, står upp bra, spelar med intensitet, fysik. Spelar vi så här har vi alla möjligheter att slå alla lag. Tyvärr har vi förtvivlat svårt att träffa mål när chanserna kommer.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
En på 100 att man får en sån jävla tur träff man får fan inte förlora en tekning så att man kan få skjuta direkt inte Johansson fel på det jävla piss målet

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Ge er för f@#€!!!!
Ok, JJ är inte Honken men han är faan inte div 3 målvakt som majoritetenbitvis verkar tycka.
Sen vore det rättvist med samma måttstock när ni jämför JJ o Juel.

Vår försteback, Harde, är i riktig svacka tyvärr.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
The great one: Sånt jävla övertag har dom inte tycker jag iaf!!!😎🇱🇸

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Harde skjuter en slagga från 4 m… över naturligtvis. I kanonläge. Vad är det frågan om?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.