1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2978440

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Söderöver: Tycker varje kedja saknar kemi i anfallszon när det kommer till avgörande moment passningar/skott.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Smörgåsen : Landers formation kommer inte ens till sina ordinarie kampsituationer. Där går allt sakta ikväll och vi ser antingen 94 eller 91 inte 94 och 91…

Dahlén formationen avhandlades.

Heiki 12 10 tycker jag funkar bra men dom har svårt att komma in i banan där det blir farligt förutom 12 som haft en bra chans.

Walli formationen gör det ganska bra med.


Ingen kris men man måste vilja vara målskytt mer.

Ta sig dit det är farligt och vara redo.

Hardegårds skott över från 3 meter är smärtsamt asså.

Tom Topp:
Helt klart…

Spela han i pp och låt han vila lite byten här och där…

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Ett jävla gnäll på JJ på målet. Styr ju på en back o in.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.