1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2978462

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Smörgåsen : Landers formation kommer inte ens till sina ordinarie kampsituationer. Där går allt sakta ikväll och vi ser antingen 94 eller 91 inte 94 och 91…

Dahlén formationen avhandlades.

Heiki 12 10 tycker jag funkar bra men dom har svårt att komma in i banan där det blir farligt förutom 12 som haft en bra chans.

Walli formationen gör det ganska bra med.


Ingen kris men man måste vilja vara målskytt mer.

Ta sig dit det är farligt och vara redo.

Hardegårds skott över från 3 meter är smärtsamt asså.

Tom Topp:
Helt klart…

Spela han i pp och låt han vila lite byten här och där…

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Där kan 12 säga att det inte ska vara utv.

Annars tycker jag det var en filmning och det tycker inte jag om!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.