1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614832 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2980175

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Om vi för en gångs skull bortser från våra målvakter och tänker på våra utespelare...Vad gör de för att vi ska vinna?

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Hälge: Ja, många patetiska som heeeelt fastnat i JJ vs Juel och verkar inte kunna analysera och diskutera något annat. Tröttsamt.

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Hälge: Hockeydepressionen är nära för egen del. Tror vi undviker kval i år, men nästa år är magkänslan att det bara blir skit och rutschkana rakt ner i HA.

"Svensk satsning". Av vilken anledning då? Hade det gett någon fördel att bara ha svenska spelare i laget så hade andra lag redan kört på det upplägget. Men sanningen är att det inte finns ett topplag i hockey i hela världen som enbart har inhemska spelare i truppen. Timrå presenterar uppfinningen som ingen har efterfrågat.


Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
För att bryta bortaspelet behöver man ändra om formationerna nu. Det finns inget annat.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.