Hälge: Hockeydepressionen är nära för egen del. Tror vi undviker kval i år, men nästa år är magkänslan att det bara blir skit och rutschkana rakt ner i HA.
"Svensk satsning". Av vilken anledning då? Hade det gett någon fördel att bara ha svenska spelare i laget så hade andra lag redan kört på det upplägget. Men sanningen är att det inte finns ett topplag i hockey i hela världen som enbart har inhemska spelare i truppen. Timrå presenterar uppfinningen som ingen har efterfrågat.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.