Hälge: Hockeydepressionen är nära för egen del. Tror vi undviker kval i år, men nästa år är magkänslan att det bara blir skit och rutschkana rakt ner i HA.
"Svensk satsning". Av vilken anledning då? Hade det gett någon fördel att bara ha svenska spelare i laget så hade andra lag redan kört på det upplägget. Men sanningen är att det inte finns ett topplag i hockey i hela världen som enbart har inhemska spelare i truppen. Timrå presenterar uppfinningen som ingen har efterfrågat.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Svensk satsning". Av vilken anledning då? Hade det gett någon fördel att bara ha svenska spelare i laget så hade andra lag redan kört på det upplägget. Men sanningen är att det inte finns ett topplag i hockey i hela världen som enbart har inhemska spelare i truppen. Timrå presenterar uppfinningen som ingen har efterfrågat.