X-Län: Wedin ska vara kvar. Men gå ner i lön självklart. 150-175k max bör ligga högre än Hartmann mfl. Tror fortfarande på Wedda. Denna senaste skada vara mest otur han gör mest poäng per match efter Dahlen när han är frisk (EP också där).
Om både EP och Dahlen försvinner vilket jag inte hoppas måste vi hitta 2-3 riktigt bra forwards till nästa år. Det räcker inte med någon halvbra då trillar vi ur. Juel vill jag ha kvar också men lär inte ske tyvärr. Är orolig för nästa år.
Zäta75: ersätter vi Dahlén och Pettersson som vi gjorde i fjol så blir vi covidsäsongens svar på Oskarshamn. Då får vi börja hålla tummarna för en ny pandemi
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Om både EP och Dahlen försvinner vilket jag inte hoppas måste vi hitta 2-3 riktigt bra forwards till nästa år. Det räcker inte med någon halvbra då trillar vi ur. Juel vill jag ha kvar också men lär inte ske tyvärr. Är orolig för nästa år.