+ 3
Inlägg: 2985363
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Skelet måste då ha avsevärt högre löneutgifter än Timrå såvida inte våra breddspelare har mer betalt än Skelets.
Var ska vi snåla/spara in och var ska vi fläska på?
.. det är tiotusenkronersfrågan.
Var ska vi snåla/spara in och var ska vi fläska på?
.. det är tiotusenkronersfrågan.

hugg mellan 200-249k. alltså en annan prishylla. han kan vara upp mot 100k dyrare i månaden.
ep+wedin ligger mellan 250-299k denna säsong. samma som lindholm o lindberg. så jag vet inte var dessa 350k kommer ifrån?