-Sputnik-: Lilla fattiga IKO har väl haft en hel del spetsspelare genom åren i SHL. Så klart som fan det går att hitta för oss också. Sen om det faller väl ut är en annan femma.
Smörgåsen : Ja vi måste verkligen få träff på våra nya forwards som bör vara utländska. Dags att lämna det helsvenska spåret. Vill att vår nya tränare står för offensiv hockey och att han har respekt med sig så att alla lyssnar och köper hans ide. Ska bli spännande att se vad Nubben hittar. Lär bli besviken men.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.