Gathlopp: Vi kastade bort säsongen 7 sista, undra om nubben är nöjd eftersom han stod med armarna i kors under hela debaclet. Han gjorde ingenting förutom att se på när skeppet sjönk.
Nu är det helt kört med play in för Timrå. Sista matchen på lördag och Timrå lär inte vinna och dessutom att Örebro förlorar. Det kommer aldrig ske. Fyfasen va dåligt av spelare, ledare, sportchef att tappa det så här. Total fiasko.
Rallarn: Han behåller sin lön. Lär väl vara 6-siffrig, finns ingen annan som kan tänka sig ta jobbet trots allt och vi ska vara tacksamma, så han är nöjd.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.