1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614832 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3001166

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Nu är det helt kört med play in för Timrå. Sista matchen på lördag och Timrå lär inte vinna och dessutom att Örebro förlorar. Det kommer aldrig ske.
Fyfasen va dåligt av spelare, ledare, sportchef att tappa det så här. Total fiasko.

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
Joslan00: Växjö verkar iaf ha checkat ut i grundserien så tror vi vinner på lördag. De vill inte ha skador nu kommer vila spelare och inte ge allt. De förlorar mot HV ikväll. Någon som vet om de vilade spelare ikväll?

Frågan är om det räcker med 3p för oss mot Örebro. Förlusten senast mot Örebro kan bli direkt avgörande

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.