Smörgåsen : känns som vi borde lägga max 60k på Danielsson? Än så länge har han ju inte levererat nåt som gör att han bör ha en högre lön på denna nivån.
Vad tjänade Genborg. 50k va, snarare kring där nånstans i så fall.
Sen får han se Timrå som en destination att ta nästa steg för att framåt kunna tjäna de stora pengarna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vad tjänade Genborg. 50k va, snarare kring där nånstans i så fall.
Sen får han se Timrå som en destination att ta nästa steg för att framåt kunna tjäna de stora pengarna.