Nisse på Mon or: skönt med goda rapporter om Kniven. Själv sitter jag och specialstuderar vårt vassa nyförvärv från SSK ikväll. Efter 15-20 matcher på bänken må jag säga att han nu blivit riktigt vass på att fylla på lagkamraternas vattenflaskor. Den grabben kan bli en riktigt bra tillgång att ha i båset nästa säsong.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Själv sitter jag och specialstuderar vårt vassa nyförvärv från SSK ikväll.
Efter 15-20 matcher på bänken må jag säga att han nu blivit riktigt vass på att fylla på lagkamraternas vattenflaskor.
Den grabben kan bli en riktigt bra tillgång att ha i båset nästa säsong.