BlackBay: går Huss i pension eftersom vi värvar in Hallquisth? Ännu en obegriplig Stadin-värvning
Inlägg: 3013795
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: Hallquisths grundtalang är ju dock på en helt annan nivå än Stadin dock.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: Så kan det ju givetvis vara. Han kanske är tänkt att gå in som tredje-materialare istället för Huss.
Därför han går Trainee-utbildningen i SSKs bås nu.
Därför han går Trainee-utbildningen i SSKs bås nu.
+ 2