Borde ju utesluta honom till oss iaf? Att vi ska ha spelare som ansluter senare har vi inte råd med. Det räcker med att Genborg och kanske Freij är med på sina respektive camper och missar några matcher i början av säsongen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Borde ju utesluta honom till oss iaf? Att vi ska ha spelare som ansluter senare har vi inte råd med. Det räcker med att Genborg och kanske Freij är med på sina respektive camper och missar några matcher i början av säsongen.