Tom Topp: då hoppas jag Timrå gör något i stil med. Få ditt årskort levererad med en signerad matchtröja av vårt senaste nyförvärv gäller dom som köper kortet fram till sista maj.
Tom Topp: Sjukt om vi har en förstacenter klar och Nubben lyckas hålla tyst. 😏😅
Men ja, nåt är i görningen i alla fall. För han lät rätt säker på att det kommer att bli en spelare på artistkontrakt. Så antingen är nåt klart eller så är nåt väldigt nära!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.