+ 3
Inlägg: 3023978
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Rattie är den på artistkontrakt. Garanterat. Är min tes. Sa även i podden ”vi tar hellre någon som varit här eller som vi vet vem det är än att chansa med flashig statistik” typ.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Artistkontrakt innebär att spelaren missar typ 10 matcher i början? Det har vi väl inte råd med, framför allt om det handlar om vår 1:a center. Dessutom kan ju Genborg missa några matcher också. Men det är väl därför Nubben vill ha 16 forwards från start då antar jag.
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Tyvärr förstår jag inte hur Bofors ska kunna stoppa Röven från SHL-spel.
+ 4
Men ja, nåt är i görningen i alla fall. För han lät rätt säker på att det kommer att bli en spelare på artistkontrakt. Så antingen är nåt klart eller så är nåt väldigt nära!