1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614796 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3025138

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Hudiksvall snubblar på målsnöret för femtioelfte gången, så Visby tar det.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Visby har överraskat mig som simpel tabellgluttare. Vet inte vad de gjort med laget eller käkat till frukost men att gå från 5:a i södra tabellen till att ta två raka mot norra suveränen Hudik som vann 38 matcher i rad är väl ändå att betrakta som en överraskning. Idag vann de skottstatistiken också.

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Jag har svängt totalt. Hoppas Visby vinner. Likt Knylan så tror jag brynäs kommer ha ett tajtare samarbete än oss. Iaf potential att göra det bättre. Vi bygger inte ens laget för att ha talanger i HA. Dom har vi inte råd att ha på grönbete. Brynäs har en större organisation och kan värva spelare på sikt med utlåning.

Vi behöll inte ens Kapanen t ex och lånade ut honom. Nä, Hudik får gärna choka ännu en gång faktiskt.

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Är ju ''bara'' tredje matchen bäst av 5 men missa brukar dom, ja

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.