1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3025172

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Visby har överraskat mig som simpel tabellgluttare. Vet inte vad de gjort med laget eller käkat till frukost men att gå från 5:a i södra tabellen till att ta två raka mot norra suveränen Hudik som vann 38 matcher i rad är väl ändå att betrakta som en överraskning. Idag vann de skottstatistiken också.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Labban: Södra serien är mycket jämnare och tajtare. Troja slutade även de 5:a när de gick upp ifjol.

Sv: Apropå nånting...
Labban: Tur att det där laget från Ö-vikstrakten är såpass täta att man kan ta flyget ner matchdagar, för att åka färjan över lär kunna bli halvdrygt. Been there done that när jag gjorde värnplikten (lumpen, för oss införstådda) för 34 år sen ;)

Sv: Apropå nånting...
Labban: Nu har dom matchboll och hemmaplan imorgon

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.