TIK_TIK: ingen fara, enligt Rico01 så har Leksand full koll. För det är så här man sköter ekonomi. Det vet han. Har han fel så spelar det ingen roll, för han bryr sig inte om han har rätt eller fel.
Gathlopp: Läste du öht artikeln? "Hur är din uppfattning att klubbens ekonomiska läge är?
– De har fått ordning på ekonomin och kommer redovisa ett gott resultat i linje med den ekonomiska planen. De löser resultatet i år, men har problem med likviditeten. Det är där utmaningen ligger."
Det är ägandet av arenan som pekas ut och som gör att de bett kommunen om hjälp. Men fortsätt med din ensidiga barnsliga vendetta mot mig. Haha
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.