TIK_TIK: Man anser sig ändå ha råd att ha en av HA:s dyraste trupper? Lyxen att budgetera med 5000 pers i snitt och att gå ända till final... Det får tydligen bära eller brista. Om man tycker det är jobbigt att hålla på Timrå med vår ekonomi...så finns det alltid de som har det betydligt värre...Leksand t ex.
TIK_TIK: ingen fara, enligt Rico01 så har Leksand full koll. För det är så här man sköter ekonomi. Det vet han. Har han fel så spelar det ingen roll, för han bryr sig inte om han har rätt eller fel.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.