DIFFEN: jag tror ingenting för jag har ingen aning! Men jag hoppas att Timrå har vett att ta ordentligt betalt för en kontrakterad spelare som går till en konkurrent. Och som dessutom har spelat sju år i föreningen!
Inlägg: 3038475
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp:
De har nog fått en hyfsad peng för honom, däremot lär det viktigaste vara att det var två år kvar på kontraktet inte att han varit där i sju år.
De har nog fått en hyfsad peng för honom, däremot lär det viktigaste vara att det var två år kvar på kontraktet inte att han varit där i sju år.
Sv: Silly Season 2026-27
Hu gå dä i höst rabbuslingar?
Ha vi fått in nån spets?
Frågorna vänn runt i strupen!
Låt dä rinna lätt ikväll
HALLELUJA
Ha vi fått in nån spets?
Frågorna vänn runt i strupen!
Låt dä rinna lätt ikväll
HALLELUJA
