Jo det KAN vara så men det KAN också vara så att du skriver så där för att du hoppas att han kanske vill spela med Brynäs om vi nobbar honoml. För jaghar väl inte fattat fel om jag säger att ni har galopperande backbrist och att hela Brooklyn Tigers(Du och de 2 andra) drömmer våta drömmar på nätterna om en sådan förstärkning.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jo det KAN vara så men det KAN också vara så att du skriver så där för att du hoppas att han kanske vill spela med Brynäs om vi nobbar honoml. För jaghar väl inte fattat fel om jag säger att ni har galopperande backbrist och att hela Brooklyn Tigers(Du och de 2 andra) drömmer våta drömmar på nätterna om en sådan förstärkning.