Räddningstråden - nu ger vi järnet!
söder över: 2-1 målet som gjorde att vi slapp kvalserien.
www.youtube.com/watch?v=92_4N2N-yfcJa alltså vissa jävla kommentarer där man lastar på ledningen för TIK allt ansvar för att läget är som det får mig att vilja smälla en vattenballong i plytet på avsändaren!
NOLLAN ÄR HELIG! Do not touch!
söder över: Sedan finns det ärthjärnor som har mage att påstå att situationen är HANS fel.
Om alla spelare kämpade som Nollan, och nej jag gnäller inte på spelarna dagens trupp jag säger bara att om alla kämpade som Nollan skulle vi aldrig förlora en match.
Han hade gett sig fan på att vi skulle undvika konkurs, idag vann han i alla fall första perioden även om det är en del kvar av matchen. Han verkar dock ha stenkoll på läget.
Några har säkert sett den redan men se den då igen! ST behöver det om inte annat!
Känslorna som bubblar upp hos våran direktör Lars Nolander i början av inslaget är så jävla vackert! Det är passionen som tvingar sig på!
Får mig att tänka på en legend intervju med Anton Lander jag tror det var efter att han gjort det avgörande 0-1 målet mot Lule som tog oss till slutspel den senaste gången!
Hur som helst så känns det helt underbart med den ledning Timrå IK har idag!
Redigerad kommentar
Herminator:
Och här ser man på S24 och ligger 20 minuter efter verkligheten av någon anledning. Skönt att veta att Timrå gör nästa mål. Det känns tryggare att börja titta på tredje på det viset. :-)
Vi kräver att alla jobbar hårt och färdigt alla situationer på isen men på någon hundradel skall alltså boyce hinna uppfatta att kyllan tappar sin balans... Att tro att det endast är boyce som söker kontakt i situationen är inte realistiskt...
Jävligt impad av boyce fightingskills iaf! Bra att dom behöll handskarna på!
Fyfan vad jag älskar Timrå IK !!!! Fick ståfräs för första gången på jobbet idag under presskonferensen, nu kör vi kära tikare hårt jobb och ljusare tider nu kör vii !!!!!!!!
MAD LOOOOVE !!!!!
Simmalugnt: Tror inte att Sundsvall Hockey klarar av att gå upp i år heller. Att briljera i en serie där motståndet heter Kovland, Sollefteå och SK Lejon är en sak, men jag tycker det är tydligt att laget inte är så vasst, nu när motståndet är tyngre.
Visst, man är fortfarandet ett topplag, men i en eventuell kvalserie så tror jag att det kommer bli uppenbart att det i grund och botten är ett gäng motionärer.
Simmalugnt: Alla är påväg till matchen här utom jag som sitter i Norge och önskar jag kunde gå. Ser att nästan halva HS är inloggad.
Synd att missa denna folkfest, såg att Skarin skulle köra nostalgi i musikväg också denna afton.
Finns det någon stream till matchen någonstans?
Redigerad kommentar
Idag är det gött att leva!
Och tok full arena vid minst 2 tillfällen per säsong!
Det är omöjligt att fatta hur thomas tänkte när han stod bakom köpfester som saknade teckning...
Hur fan kommer man in så att man läsa deras jävla forum egentligen?
Mohahaha.
Kandidater:
Nollan
Surströmmingskungen
Fler förslag?
TJ kan väl få sitt porträtt på TIK-hundbajspåsar.
157620: Det finns fler biljetter kvar att stödköpa......Köpte nyss 3-till!
Alla till E-on!
– Vårt enda motkrav är att klubben ska fortsätta att spela i Timrå och heta Timrå IK, säger kommunalrådet Ewa Lindstrand (s) till Sundsvalls Tidning.
Så lät det 2012.

jag hoppas verkligen att det kommer tillbaka massa publik till nästa hemmamtach, eller är det attt hoppas på för mycket?