Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Jag var påväg att sätta mig i bilen in till Timrå torg även jag. Ska det ta slut så ska jag fan vara med när det händer. Men så läste jag länken och bara satt mig ner och njöt hemma istället. Jag har aldrig varit på Timrå torg förut. Hade nog inte hittat dit. Isladan har jag dock vart i ca 28 gånger per år sedan jag var lång nog att se över sargkanten i gamla isladan. Även innan, men då fick man va på hugget att få en plats på kioskernas virkesinramning vid sargerna.
"Timrå står inte och faller med Timrå IK" vilket jävla skitsnack. Är det inte härligt när idioter inte får sista ordet?
Men är nya supporterprylar i den här stilen bra eller anus?
Hoppas detta löser sig för er!
Bara att lyfta på hatten för er Timråfans som aldrig ger upp! RESPEKT!
Lycka till nu håller tummarna för er här nere i Skarabörg!
Nej. Jag tänker inte länka och bidra med trafik i deras riktning.
Tja... Mm... Men en 10millar känns rimligt... Vill man åka skridskor riskfritt inomhus så tycker ja det är rimligt! Och ett rejält bidrag till Timrå IK varje år känns absolut på sin plats...
Ynkryggs kommun...
Hehe jaja men så kan det var! Kul att dom vill se Timrå IK överleva iaf!
Sedan kanske man kan hitta fram till nya kreativa insatser från föreningens sida med som tex att kommunstyrelsens ledamöter har gratis inträde för två varje hemma match men att en liten visitationsavgift a4000kr måste debiteras kommunen för att dess stora ledare skall få vara säkra under matcherna... Kommunfolk vill inte ta risker! Halva slanten kan sedan läggas till 50/50 potten... ;D
Min fientlighet ligger mest riktad mot politiker och deras oförmåga att vara konsekventa och raka. Jag vill inte komma med personangrepp mot någon individ utan mest rikta lite narr åt de politiska spelet som ser väldigt likt ut på vilken nivå man än tittar...
Jag tycker att det finns all anledning i världen att vädra ogillande mot detta!
Jag blir bara en ännu bittrare mupp av att hålla käfft och sitta fint! Jag ser ingen heder hos kommunen i det här. Hade inte en miljonär som vill ta ut svängarna engagerat sig så vad Timrå kommun huggit hos konkursförvaltaren för ett bättre pris...
Det är min syn på det här med att vara anti el missriktat hämndlysten.
Jag avundas er som kan följa blindt. Jag vill helst inte vara bitter! ;)
Detta är oerhört viktigt. Avgörande. Avgörande. Avgörande. Att vi fortsätter hålla uppe drivet. Det är ett politiskt val om man vill lösa denna fråga. Håller vi opiononen och fortsätter förstärka budskapet kommer det vara politiskt omöjligt att inte vilja lösa arena-frågan.
Tack vare trycket har garanterat kommunledningen bjudit till rejält i hyra/driftbidrag för att Stig ska vilja köpa arenan. Det här är en MÖJLIG lösning. Inget är klart.
Sänker vi garden nu kan det vara kört snabbare än vi hinner säga Stig.
Öka! Ända in i kaklet!
Det finns ett antal personer som skriver så oehört bra här. Bidra till klubbens överlevnad och gör ditt inlägg till en insändare istället. Använd samma alias i tidningen om det känns bättre. Ta ditt ansvar för TIK!
st.nu
Fantastiskt Stig S hjälte för evigt om du fixar det här Zäta och en Shejk som grädde på ismaskinen stickan nu kör vi ALL IN
Kovland, Njurunda och Sundsvalls hockey bedriver ungdomsverksamhet trots att representationslaget spelar i lägre serier." Så ambitionen som junior ska vara att en dag få spela norrettan med sundsvall eller Kovland? Det där måste vara skrivet av ett sånt här "nät-troll" eller kanske en hockeymördare?
Svedberg kräver stabil ekonomi i klubben för att rädda Timrå IK - P4 Västernorrland | Sveriges Radio
Ordet fritt - st.nu
