Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Bigthelin:
Sverige - Landet där en nolla är kung och kungen en nolla.
Bigthelin: I morgon börjar resan mot en ny storhetstid.....Intresset o inställningen finns här helt klart.
Timrå ik är dom bästa, heja-heja-heja Timrå!
Rip Kirby:
hinner vi fixa lapp på luckan tills på torsdag???
Jag laddar inför det och den 28/2 firar jag det med laget l Oskesam!
Och våra chanser att nå dit är så stora.
Jag tror att det löser sig imorgon och sen börjar arbetet att
få igång finanserna så vi sakta kan gå med plus igen och satsa vidare mot framtiden.
Redigerad kommentar
Då blir vi Allsvenskans raket!
jå1:
Fyller också år imorgon och ser gärna samma sak! :)
Ska det här bli katalysatorn och metamorfosen som lyfter oss upp och tillbaka till vår rättmätiga nivå? I morgon blir det två halsdukar i tuben på väg till jobbet. Vilken linje jag åker med? Självklart den röda ;-)
fyffaaan avd jag börjar bli less på allt inkompetent folk i livechatten som bara spyr ur sig galla för att timrå har en sån spelarbudget...
kan fler än jag kliva in i tillbakavisa dessa fullblodsdårar?
skrev nyss detta.
@ alla som inte förstår, problemet med ekonomin är inte spelarlöner, runt våra glansdagar 05-08 så var en del löner väldigt höga, men nu idag och sedan vi hamnade i allsvenskan är det ARENAN som kostar för mycket. som någon ovanstående skrev SKELLEFTE AIK betalar 5miljoner i hyra för sin arena. timrå ik har 10-13 miljoner i kostnader. @ st kan ni inte skriva om detta så att folk förstår problemen och inte är sura och upprörda av fel anledning...
Lillördag och ikväll vill jag ha fest och fira att vi lever vidare!
SuperMupster:
Ja, det är helt otroligt egentligen, men man har sedan länge mer eller mindre vant sig vid folks dumhet.
För att travestera Klungan/MNK:
Folk i regel alltså, de är ju dumma i huv´et nå´t djävulskt!
| Kommentar från Guest "Från säker källa så sägs det vara klart att tik begärs i kk ikväll." Oj, nu blev man verkligen orolig! Gäster brukar ju oftast veta besked och ha rätt... |
DJ Hemp:
Varför ska dom då spela mot AIK imorrn ? Avgå Guest !
Nu j-vlar fyller vi arenan!!!
Laken
Jag vill veta nu hur det går, en väntan är tamejfan olidlig.
ingen härinne som har det minsta lilla till positivt rykte? förutom då att matchen mot AIK ska spelas (inget sagt om vilket lag... )
kämpa timrå!
Kämpa Nolander o CO
Alla Till Eon!
kan inte se det på något annat sätt.
Spelarnas möjlighet att få lämna framflyttad. Hu ska då detta tolkas?
http://timraik.se/nyheter/tid-och-datum-spelarnas-mojlighet-att-lamna-klubben-ar-framflyttat/
Redigerad kommentar
Arenan kommer koka! Intresset är tillbaka på allvar! Liket lever förfan.
Bragd-Birger: Det här med att sitta och ha ångest inför ett ev kval känns ju lite futtigt i sammanhanget....
Lycka till!
Redigerad kommentar
ante08: de har jag fruktansvärt svårt att tro.
man ror knappast ihop något sådant på någon vecka...
Funderar på att hitta någon dyster låt att lägga på repeat i bakgrunden.
Förslag?
Kent, Winnerbäck eller några andra dystergökar?
Någon?