Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
« Föregående · 1216267 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Bragd-Birger: Ser inte,....Spelar Anger, har han gjort några byten?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Kattgubben: kanske ville flörta lite med Linkan som jag märkte var i båset idag.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
lincoln: Om Ouäögle åker ur så kommer det bara upp ett nytt lag som vi tycker att vi "ska" slå.
Lösningen: Banta Elitserien till 11 lag.
Lösningen: Banta Elitserien till 11 lag.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
PEAP: Vore halvfint om Anger fick avgöra med att trycka in 2-1 i slutsekunderna...:-)
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Bragd-Birger: 18 minuter kvar av matchen - större under har hänt! Kom igen nu Timrå!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Kattgubben: God natt!
Fullständigt värdelöst och från rugbyklunga lyckas de komma ut och göra ett mål.
Fullständigt värdelöst och från rugbyklunga lyckas de komma ut och göra ett mål.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Det här laget kan inte vända ett 3-1 underläge som man nu presterar, det är kört nu!
Redigerad kommentar
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Kattgubben: Fan....där tappar vi matchen. bara två pinnar ner till KS nu....vinner Modo går de om...:-(
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Kattgubben: vi kan helt enkelt inte vinna mot rögle dom är för vassa . gath och grabbarna är grymma hehe
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
superfalle: Precis, bara att inse fakta. Rögle har för mycket kvalitet för oss att hantera. De är för bra.
Starkov briljerar.
Starkov briljerar.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
superfalle: Jag tycker att det är FÖR dåligt att vi inte kan vinna mot Rögle! Spelar ingen roll hur det ser ut.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Det här laget kan inte vända på en pannkaka ensi stekpanna,det får deras morsor göra.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
GurraG: Vad i h-e gör Hynning på isen öht? han kan få gå samma väg som Anger!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Hahl Bundy: Jag vet, sparka ut alla lag förutom Timrå, ur elitserien. Fast risken är väl att ni hade förlorat då också.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Kattgubben: På något konstigt sätt så känns det faktiskt ändå som att vi fortfarande har chans att vända. Rögle har börjat backa nu. Ett snabbt mål för oss och de kan fortfarande falla ihop.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Kattgubben: Jag konverterar till V75 jag, detta är kört... Men motbevisa mig då gärna älskade lag....
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
superfalle: Inse att vi aldrig kommer att vinna i Lindab Arena mot Rögle Bandyklubb. Mental totallåsning!!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Paddan: "Risken" är att "ditt" skitgäng inte behöver sparkas ur serien efter den här säsongen.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Hahl Bundy: Ja vad ska man säga här radar man upp bra matcher mot etablerade lag sen ska man spela av en en match mot ett skit lag som rögle och vad händer !!!!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Jag tycker Rögle kommer undan med en del hakningar och fasthållningar i offensiv zon..
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Kattgubben: Det är väl bara normalt som hemmalag i den här serien med våra domare.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Nej, nu känns det som att vi börjar tappa tron och viljan. Ett jävla antiklimax. Rögle verkar avgöra matchen ur två slumpsekvenser utan att överhuvudtaget ha spelat bra i den här perioden.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Skönt att man har så svårt att få upp bucken i banan. Liksom hur man lyckas spela fast sig i egen zon ur ingenting.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
mikenomad: Äh, "mitt" skitgäng kommer ändå att tacka för sig. För det är väl ett tecken på hur dålig serien är när en division 1 spelare inte ens behöver Foppa för att göra mål på motståndarna.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Jobbigt om det blir förlust idag. Då är poängstreaken nästan utraderad gentemot Rögle.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Vad är det med Hynning? Han ser slö och oengagerad ut. Är han apatisk eller?
« Föregående · 1216267 · Nästa »
Exakt !
Vore gott med en jul på slutspelsplats !!