Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
« Föregående · 1236611 Till forumet
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
DJ Hemp: varför snor du någons tidning och sedan skriver av det när du bara kan länka :)
st.nu/sport/timraik/1.1789444
st.nu/sport/timraik/1.1789428
...aldrig förstått mig på onödigt arbete ;-)
st.nu/sport/timraik/1.1789444
st.nu/sport/timraik/1.1789428
...aldrig förstått mig på onödigt arbete ;-)
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
dr-nix: Challe "Det kanske blir annan pimpling oxå hehehe"
Angående pimpelfisketävlingen dom ska på nästa vecka.
Ojoj nu kommer drevet va i full gång snart, dom skulle väl aldrig dricka starkt? :-P
Angående pimpelfisketävlingen dom ska på nästa vecka.
Ojoj nu kommer drevet va i full gång snart, dom skulle väl aldrig dricka starkt? :-P
Redigerad kommentar
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
DJ Hemp: "The grabbing hands
Grab all they can
All for themselves
After all
It´s a competitive world
Everything counts in large amounts"
Grab all they can
All for themselves
After all
It´s a competitive world
Everything counts in large amounts"
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
mikenomad: Now you talk. Jag såg dem igen i Scandinavium förra veckan. De levererar alltid. Världens bästa band ever! Dave for president!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Berglund: Så här i efterhand kan man bara konstatera att Axelssons avslut höll NHL-klass. Ganska chockartat att just han lyckades sätta en sån där handledare. Vanligtvis går dom över. Men det var förjävla roligt för Axelsson!
Nyllets mål var inte fy skam det heller.
Nyllets mål var inte fy skam det heller.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kerstin_k: Axie måste bli bänkad i morgon. Man får inte vara ute och glida i mittzon på det där viset när man är en man kort. :)
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
T T: Mer seriöst skulle jag gärna se Axelsson med Piros och Meunier istället för Pärssinen. Men jag antar att Pärssinen skulle sänka fjärdeformationen helt med tanke på den motivation han då skulle visa upp.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
The Fat Bastard: Ja han har sett betydligt piggare ut än dom flesta dom få byten han varit inne......
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Simmalugnt:
Hemska tanke, var själv på Thåström på Annexet i fredags, inga syntfrillor i sikte :)
Hemska tanke, var själv på Thåström på Annexet i fredags, inga syntfrillor i sikte :)
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
T T: Men seriöst, det gör dom väl inte va? Inte vill dom förstöra min stora dag...visst vinner dom?
Dom kan väl inte göra mig besviken när jag fyller år?!
Dom kan väl inte göra mig besviken när jag fyller år?!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
mikenomad:
Grattis till dina, ???, Har fyllt hår på "Lill-virren" än?
Jag saknar en spelare i dessa tider, Kent Mandrerville, skulle haft ett par såna nu.
Klart som fan att det blir tre pinnar, om dom krigar på dvs.
SSK kommer inte att lägga sig ner och dö FÖRE matchen, men efter om dom torskar kan dom få dö en smula för då är KS säkrad för deras del.
Grattis till dina, ???, Har fyllt hår på "Lill-virren" än?
Jag saknar en spelare i dessa tider, Kent Mandrerville, skulle haft ett par såna nu.
Klart som fan att det blir tre pinnar, om dom krigar på dvs.
SSK kommer inte att lägga sig ner och dö FÖRE matchen, men efter om dom torskar kan dom få dö en smula för då är KS säkrad för deras del.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
liston: Har fyllt hår på "Lill-virren", blivit grå på "Lill-virren" och börjar nu tappa hår på "Lill-virren"....
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
"Det har konstaterats att Elias Granath åkte på en hjärnskakning mot HV71 och han kommer inte till spel."
Tyckte det såg ut som en hjärnskakning när man såg hur han agerade när situationen hände i HV71-matchen. Men det är bara en match till så det borde gå bra ändå.
Tyckte det såg ut som en hjärnskakning när man såg hur han agerade när situationen hände i HV71-matchen. Men det är bara en match till så det borde gå bra ändå.
« Föregående · 1236611
Vad fann jag?
ST NEWSREELS !!!1
EN RÖVARE SOM GICK HEM
Äntligen vann TIK i Ängelholm
Anton Axelsson tog en rövare och den sköna chansningen gick hem.
Därför bröt Timrå äntligen förbannelsen i Ängelholm och besegrade Rögle. Låt vara efter förlängning.
- Det här var den kick vi behövde i jakten på en slutspelsplats, sade Axelsson efter 4-3-vinsten.
"CHALLES" KOMMENTAR
Jag är väldigt nöjd med utflykten till Jönköping och Ängelholm. Spelarna har visat att de inser att varje match nu är av slutspelskaraktär.
BETYG 5 OCH BÄST PÅ ISEN
Daniel Corso. "Klurig, finurlig, påhittig. Hans spel låg en nivå högre än övriga spelares."
Så mycket för den insatsen. Nästa gång lär tillslaget ske på ännu en annan våning. Fast nu väntar å andra sidan ett OS-uppehåll utan TIK-matcher. Därmed minskar mitt intresse för utryckningar som dessa...
NEXT
TIK - SSK. Jag är på plats!