SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
« Föregående · 1966273 · Nästa » Till forumet
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
ante08: Gif har på riktigt ett starkare lag än MFF i år. Åtminstone väl så starkt som dem. Det här var allt annat än en skräll, ett iskallt och småregnigt Sundsvall med konstgräs. Hit åker inte ett enda lag och bara hämtar poäng. Frågar du mig var GIF favoriter även före matchen, de kommer slåss i toppen i år
+ 5
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad: Trodde heller inte att fisken skulle spela med tanke på snytingen mot huve!!! Låt de ta den tid de tar annars kan de gå åt helvete!! Men rappa på att bli frisk till nästa match!😎😎😎
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
JonteD: Bra där, räkna med en 7:e match. Är övertygad om att jag står på Västra stå på måndag 😏
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad: Blir de en game säven då ska jag försöka åka ner till kapellet!!Då ska jag ropa nomaden så vi kan hälsa på varandra!!!😎
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad: då gör jag dig nog sällskap. Tar du med dig sobril så tar jag med snuttefiltar.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad: Korpfotboll helt ointressant Allsvenskan en av de sämsta i hela Europa vem vill se sånt skit
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
JonteD: Jävla Pantzar-knä som sökte Laxens hakspets. Låt Jalle ta hand om halvfiguren.. =(
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Herminator: Jajamen!!! Han skulle få göra reklam på sargen av han!!😈😈😈😈
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
JonteD: FAN VAD VI GER 100%, alla ger allt i närkamper, inte lätt att vara IKO nu
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad: Hallenius alltså, vilken ledare och vilken kapten. Pussar sina spelare på kinden vid byten och fullkomligt älskar att spela för sundsvall.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Affe_TIK: och där bjuder Svedberg på ett mål igen från halva jävla plan, högt på plockhandssidan. Fattar inte att man låter det fortgå.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Affe_TIK: Haha sååå dålig Svedberg!!!!! Sekvensen inna än ligger och simmar i vanlig ordning och det skottet?
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Som sagt, skjuter dom där går den in 9 gånger av 10, hög plock.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
uhahl: nu har ju Freddan satt sig i skiten med Svedberg också. Gör Svedberg en plattmatch idag så finns det ingenting i världen som kommer att göra att han byts ut mot brattström i match 7.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
danne80: När han kom i det läget visste man ju att det skulle ringa om han prickade mål, den känslan vill man inte ha, det vet IKO med.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Simmalugnt: Tycker ändå vi börjat bra. Lite otur på målet, den tar på Timrå klubba. Nytt PP Oskars.
6-2 blir det.
6-2 blir det.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: 0-2....nu blir det jobbigt.
Ska vi tro att Bratten snart står där..
Ska vi tro att Bratten snart står där..
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: BYT UT SVEDBERG, SAMMA JÄVLA LÄGE, tröttsamt att en målvakt för över 200k i månaden ska ha sveriges sämsta plocksida.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
uhahl: Känns inte rättvist det här. Vi gör våra bästa första 10, och så släpper vi in två.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: Ja vi har ägt spelet, Svedberg som inte äger en plock.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
She: Det är 2 skott han ska ta, andra målet "fastnar" han ju och kommer inte över i tid.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Ha Ha pinsamt att ingen ser Svedbergs svagheter i Timrå ledningen. Nu kommer de va virrigare än vanligt i egen zon.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Man skulle bytt förra matchen, nu känns det kanske lite för sent?
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Jockz: Jo men senast var han ju bra, det är ojämnheten som gör en mörkrädd.
« Föregående · 1966273 · Nästa »
