Slutspel 2023
« Föregående · 2500231 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Väldigt skakigt under lång tid nu. Knappt ett pass sitter ju. Kanske vore läge att snacka ihop sig
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: vilken jävulsk boarding av Hardegård domaren släpper dessförinnan. Han måste ha tagit 8 skär innan den tacklingen.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: har vi slipat skridskorna idag eller, fan spelar ligger ju ner hela tiden
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Livsfarligt att spela så här i andra dessutom. Allt handlar om att hålla puck i offensiv zon och trötta ut dom där, nu blir vi trötta. Varför blir det alltid såhär när vi har ledning?
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Labban: vi får ingen tid alls i anfallszonen, Örebro fortsatt lite starkare, tycker jag.
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Han är mkt sympatisk och kunnig=får med sig spelarna på rätt spår o en slipad taktiker!!!!🇺🇿🇺🇿👍
Sv: Slutspel 2023
För er som fortfarande inte köper mitt resonemang att Harnebring är det värsta som kan hända oss ”rättskipar”-väg så har nu både Alvarez och Lander fått sina klubbor utslagna ur händerna. Den enda Örebroarn det hänt för fick PP med sig.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Jåkkinen: Ett mycket märkligt beslut att ha honom som sportchef. Jag tror han är en person som som inte kommer kunna stå tyst när han anser att huvudtränaren begår ett misstag.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Dåligt med repriser på jumbon, vi är dåliga att utnyttja hemmaplan och sätta press på domarna.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Bee: sett till förra matchen så tycker jag Hanzl är den som bör höja sig mest och han har väl sett något mer påslagen ut idag. Men Hartmann fortsätter att se het ut, han måste få maximalt förtroende en sån här match, han kommer att leverera om han får chansen.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Mycket bra sista 4-5 där främst Alvarez men även Pääjärvi, Walli, Albin o några till kuggar i bra i forecheck.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
+ 2
Sv: Slutspel 2023
{297}: Tycker Dahlén stått ut. EP tog ju till och med ett direktskott, det var fan inte igår.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Torines ett oerhört stort tapp! Är uppriktigt ledsen över att han lämnar
+ 10
Sv: Slutspel 2023
Står i NorthBar med en öl nu, oavsett hur det går. Vilken stämning det är, efter att ha varit med som supporter sen 98’ när jag var 10 så har man varit med om mycket. Men nu är det bara fantastiskt
+ 6
Sv: Slutspel 2023
dempa: Tror det kan ha göra med att det är nån spelare i Timrå som är färgblind och Örebro är lite för lika dräkter, tror det är Mieho. När vi spelare hemma så kan vi därmed välja att Örebro får köra svarta. Har för mig vi gjorde så senast Örebro spelade i Timrå. Om jag inte blandar ihop med att det var nått annat motstånd som hade sina hemmadräkter.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Ja andra bullar idag!💪👍👊
Bra första o Lander är härföraren!
Alvarez jobbar på riktigt bra tycker liksom många andra 👍
Men gärna att Pettersson kommer igång. Och tycker Erixon har det lite tungt.
Fortsätt så här nu! 💪
Och bra tryck här i ladan!
Bra första o Lander är härföraren!
Alvarez jobbar på riktigt bra tycker liksom många andra 👍
Men gärna att Pettersson kommer igång. Och tycker Erixon har det lite tungt.
Fortsätt så här nu! 💪
Och bra tryck här i ladan!
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: helt klart! Och det känns som ett vinnande koncept också med tyngre spelare som kan fördela spelet nere i deras sarghörn och gräva fram chanser. Spelare som Dahlén och EP försvinner totalt i matcherna. Dels för att dom är lite kalla men dels för att det tillåts mycket mer ryggsäck i slutspel också. Dom ska skina i PP istället.
Det är ju inte bara något som gäller i Timrå, Abols var är han liksom? Kanske får äta upp det innan matchen är slut men ”stjärnorna” försvinner lite tycker jag.
Revidering: ”försvinna totalt” var lite hårt sagt då Dahlén var högst inblandad i ledningsmålet 😬
Det är ju inte bara något som gäller i Timrå, Abols var är han liksom? Kanske får äta upp det innan matchen är slut men ”stjärnorna” försvinner lite tycker jag.
Revidering: ”försvinna totalt” var lite hårt sagt då Dahlén var högst inblandad i ledningsmålet 😬
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Bee: förvånad att Örebro får köra med svart. Fick ni köra röda dräkter i första bortamatchen?
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Att Pääjärvi med 2 min kvar vänder tillbaka ner vid en brytning i mittzon och tar en fjärde kampvända i offensivt hörn känns talande. Bättre glöd idag!
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Huvudsaken är att vi leder. Målet var oerhört coolt. Spelet har mindre betydelse.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Bra första period, men Örebro är ett riktigt bra hockeylag. Kommer bli tajt detta.
+ 2
« Föregående · 2500231 · Nästa »