Slutspel 2023
« Föregående · 2511510 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Exakt sådär gjorde Örebro mål mot Brynäs 2016... Det gick faktiskt upp i nätet och studsade ner och det blev godkänt...
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Ikväll kommer jag bestämma mig om hockey är en underbar eller en jävla skitsport!
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Vargher85: Kom precis hem och knäppte igång eran match. Hur har dom två första perioderna sett ut? Spelar Öreplast den jävla Bromé? Har publiken förnedrat honom med några roliga ramsor?
Frågorna är många nu. Hoppas för allt i världen att ni tvålar dit dom och visar att norrländsk hockeykultur och anor från förut är bättre än ful logga, noll frambringade känslor hos motståndare och en usel dialekt!
Frågorna är många nu. Hoppas för allt i världen att ni tvålar dit dom och visar att norrländsk hockeykultur och anor från förut är bättre än ful logga, noll frambringade känslor hos motståndare och en usel dialekt!
+ 10
Sv: Slutspel 2023
Andersson:
Nära ett liknande mål för Örebro alldeles nyss. Kanske ingen tillfällighet att de får dylika skitmål ändå. Lyytinen räddar oss en gång till.
Nära ett liknande mål för Örebro alldeles nyss. Kanske ingen tillfällighet att de får dylika skitmål ändå. Lyytinen räddar oss en gång till.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
erathoo: jag har redan gett upp iaf.. hoppas inte grabbarna har de. mitt glaspsyke klarar inte såna här skitmatcher då vi spelar bra men inte leder ändå.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: yezz, säsongens sista 20, eller början på en oförglömlig resa?
Koooom igeeeeeeen Tiiiiiiimråååååå!!!!1
Koooom igeeeeeeen Tiiiiiiimråååååå!!!!1
+ 1
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: Väntar bara på att statistiknördarna på Cmore ska börja prata om att "ingen målvakt har släppt in så många skott som kommit bakom förlängd mållinje i en kvartsfinal någonsin".
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Bragd-Birger: Nu gäller det!
Endera slutar säsongen nu eller så blir det en 7e avgörande. Gå ut och ge järnet.
Den som vill mest vinner
Vinn nu för helvete!
Endera slutar säsongen nu eller så blir det en 7e avgörande. Gå ut och ge järnet.
Den som vill mest vinner
Vinn nu för helvete!
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Nu behöver vi lite flyt också..
Allt studsar emot. Det orkar vi inte reda ut om inte Örebro kommer ut helt under isen.
Allt studsar emot. Det orkar vi inte reda ut om inte Örebro kommer ut helt under isen.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Framförallt får vi ju alternativ på målvaktssidan när någon har en tuff period. Vissa skriker att vi ska slänga in finnen i målet nu, allvarligt? Han är här på feriejobb och ska sitta av tiden, inte fan slänger man in honom i en avgörande match 6 när han sannolikt bara vill att det ska vara över så att han kan åka hem igen.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
{10242}: Ja han har varit "klar" rätt länge enligt Madhawk. Dock lyckades vi "signa" honom innan Canata skadade sig och han tog över förstespaden helt. Annars hade det nog blivit en dyrare historia är känslan.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Bee: Nja, håller inte med riktigt. Håller klubban i vinkel mot isen utan att ha koll på hur det ser ut bakom honom. Den pucken ska han försöka suga åt sig.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Timrå Isstadion: Nu får vi hoppas på att grabbarna fortsätter mala ner dom. Jag vill se en ketchup-effekt och att det står 6-2 på tavlan när matchen är slut!!
+ 2
Sv: Slutspel 2023
INT ska vi förlort en tredje gång på hemmaplan å nu i BORTASTÄLLE!!!!
Ge oss LÄTTA mål mä ikväll! 🙏🙏🙏
Ge oss LÄTTA mål mä ikväll! 🙏🙏🙏
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Vidrig period. Men glöm inte Lyytinens rensning. 3-1 hade varit det mer normala.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Avskum: E DU PÅ RIKTIGT?????DU E FAN INTE ETT RIKTIGT TIMRÅFAN!DU KOMMER MED DUMMA OCH OSAKLIGA KOMENTARER JÄMT O STÄNDIGT SCHAS OHYRA 😈😈😈😈😈😈 OCH DU DYKER ALLTID UPP NÄR DE INTE GÅR BRA FÖR TIMRÅ FY FAAN!!!!!
+ 2
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Vi ska bara ha detta om det nu finns nån rättvisa här...
Erixon har väl sina styrkor men långsam på skridskorna o vid varje 50/50 chans o hinna först till pucken vid sarhen så släpper han förbi motståndaren...
Tänk om han kunde va lika ettrig o beslutsam som Lyytinen o bara vara först på pucken!
Erixon har väl sina styrkor men långsam på skridskorna o vid varje 50/50 chans o hinna först till pucken vid sarhen så släpper han förbi motståndaren...
Tänk om han kunde va lika ettrig o beslutsam som Lyytinen o bara vara först på pucken!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Kerstin_k: Ja det kommer bli en intressant målvaktskamp kommande säsong. Juel har ju visat både i år och förra säsongen att han besitter "slutspelspsyke".
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Örebro ser klart tröttare ut än vad vi gör. Verkar inte spela så stor roll i den här matchen men det är ju definitivt inte dåligt.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Öret kommer komma ut starka inför 3e.
Tandlöse sa det själv, powerbreak och några ord från tränaren sen så lyfte dom sitt spel
Tandlöse sa det själv, powerbreak och några ord från tränaren sen så lyfte dom sitt spel
Sv: Slutspel 2023
Heeelt sjuk period. Timrå har i princip allt, men likväl slutar det 1-1. Det där målet...herreje.
Nu hoppas jag att man gasar på i 3e. Inget fega. Tycker man spelar på 90% av intensiteten man höll i 3e i förrgår, lite avvaktande tramp istället för att blixtsnabbt gå på puckförare eller lös puck. Ändå räcker det för att - nästan - avväpna Öret.
Hualigen. Det här kan aldrig gå.
Nu hoppas jag att man gasar på i 3e. Inget fega. Tycker man spelar på 90% av intensiteten man höll i 3e i förrgår, lite avvaktande tramp istället för att blixtsnabbt gå på puckförare eller lös puck. Ändå räcker det för att - nästan - avväpna Öret.
Hualigen. Det här kan aldrig gå.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Nu laddar vi om och kör över Örebro i 3e. All in nu och sätt chanserna spela som i 3e senaste nere i Örebro
Jag öppnar fönstret nu då kanske det blir ännu bättre drag i spelet
Jag öppnar fönstret nu då kanske det blir ännu bättre drag i spelet
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Dä gäll att vinn sista perioden!!!
Ge oss frid Å vinn ikväll rabbuslingar!!!
20 kvar…
Fortsätt trampa trampa å GÖR MÅL!!!
HALLELUJA! 💪💪💪🎉🎉🎉
Ge oss frid Å vinn ikväll rabbuslingar!!!
20 kvar…
Fortsätt trampa trampa å GÖR MÅL!!!
HALLELUJA! 💪💪💪🎉🎉🎉
+ 3
Sv: Slutspel 2023
She: Ja, JJ's slutspelspsyke får ju om inte annat lite erfarenhet. Dessvärre.
Sjukt jävla störande detta. Men det här är ju dömt att misslyckas. Hur ska man vinna när motståndaren inte ens behöver skapa lägen för att göra mål?!
Sjukt jävla störande detta. Men det här är ju dömt att misslyckas. Hur ska man vinna när motståndaren inte ens behöver skapa lägen för att göra mål?!
+ 10
Sv: Slutspel 2023
{297}: JJ är skakig ikväll….
Både på distanserna men synnerligen svag i spelet nära mål.
Tur att det finns detaljer att jobba med där!
Både på distanserna men synnerligen svag i spelet nära mål.
Tur att det finns detaljer att jobba med där!
« Föregående · 2511510 · Nästa »

Ikväll går man och lägger sig deprimerad.