Slutspel 2023
« Föregående · 2513320 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Vi har INGENTING än så länge, INGENTING. Det är förkastligt att vi inte ens vågar bjuda upp till dans ikväll. Dåligt
+ 5
Sv: Slutspel 2023
För svaga på backsidan måste Kapanen agera på. Sen bort med skiten fröken Andersson Boyce Alvarez Lundin bla
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Bee: Lite tråkigt att Timrå gör sig så små. Alla verkar vara rädda att vinna. Från Johansson där bak till sista forward.
Precis Lena; nått måste hända. Verkligen hända. Lander behöver tända dom där jävla ögonen nu!
Precis Lena; nått måste hända. Verkligen hända. Lander behöver tända dom där jävla ögonen nu!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Min favorit(sheriff) är riktigt usel i afton tyvärr.
Ok, vi får grina i kväll, men sedan ska de hyllas för en fantastisk säsong.
Ok, vi får grina i kväll, men sedan ska de hyllas för en fantastisk säsong.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Vi blir utspelade...Timrå spelarna sitter kvar på bussen..jättetråkigt att man ska göra sin svagaste match i slutspelet i en match 7..
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Rallarn: 2-0 god natt vad fan händer??
Vi är inte med,alls
Sätter oss alltid i uppförsbacke med 2 mål mot Örebro
Ta timeout för fan!
Vi är inte med,alls
Sätter oss alltid i uppförsbacke med 2 mål mot Örebro
Ta timeout för fan!
Sv: Slutspel 2023
Det är väldigt många TIK-are som inte syns hörs eller ett enda jävla dugg...
VAKNA!
VAKNA!
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Tack för den här säsongen. Det som svider mest är att det är Plastbro som får slå ut oss.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Vi har ingenting kvar att ge. Pratades mycket innan matchen hur bra tränade vi var... Verkar inte stämma just nu iaf.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Karlsson74: Spegelbild mot senast. Nu ser vi trötta ut på samma sätt som ÖIK i ladan senast.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
TimråTaliban: Tror killarna vill men de är tagna av stundens allvar. Felbeslut på felbeslut som gör att vi spelar fast oss i onödan, så de växer mentalt. Ge oss ett slumpmål för att döda momentum tack.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Vi ser inte bättre ut i inledningen av andra. Dags att tända till nu annars är det bara en väntan på förlust.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Inte den start man hade hoppats på. Får inte grepp om nånting i matchen. Kastas puckar till höger och vänster. Måste vårda pucken i anfallszon.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Mm man är glad för bara 0-1, det verkar rulla på även i andra perioden. Örebro dominerar.
1-1 nu så vänder momentum.
1-1 nu så vänder momentum.
+ 1
« Föregående · 2513320 · Nästa »