Slutspel 2023
« Föregående · 2513320 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Olli Hahl: spelar ingen roll...man kan tro att de tagit trampcykel om man ser till hur trött de agerar
+ 1
Sv: Slutspel 2023
sargad: Nä jag orkar inte mer. Ses till hösten kamrater!
Tack för i år!!
Vi vek ner oss i sista matchen tyvärr.
Tack för i år!!
Vi vek ner oss i sista matchen tyvärr.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
visst att man ska vara nöjd med säsongen men man avslutar den genom att spela så JÄVLA DÅLIGT
+ 5
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: Som vanligt, Örebro får alldeles för enkla mål, men dom försöker inte krångla till det vilket är nyckeln.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Kerstin_k: Hejdå, tack för en fin säsong. Den hade kunnat bli fantastisk men nu blev den bara fin
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Kanske dags att vädra finnen nu när det är en plattmatch :D hur troligt är det? :)
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Nej, vi har inte energin i kväll. Det ser inte ut som om laget tror på det här. Om det inte sker ett mirakel tar säsongen slut här. Synd att det ska vara mot ett sånt grislag bara.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Sorgligt.
Vaska om i kedjorna. Halva matchen och vi har väl inte haft en enda seriös chans till mål?
Vaska om i kedjorna. Halva matchen och vi har väl inte haft en enda seriös chans till mål?
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Tack för den här säsongen. Den tunna backsidan är skillnaden ikväll tyvärr. Hoppas Kapanen tar fram trollstaven!
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Kerstin_k: Japp. Nu är det semester.
Bra säsong hursomhelst.
Nu kanske han kan byta målvakt Ante? Så får den andre stå lite i slutspelet också.
Synd att krämen är slut.
Bra säsong hursomhelst.
Nu kanske han kan byta målvakt Ante? Så får den andre stå lite i slutspelet också.
Synd att krämen är slut.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Långben: Lite synd, jag trodde inte det var möjligt att vinna två raka och ha allt momentum i hela världen och sen spela så här dåligt så detta har ju varit ett riktigt antiklimax än så länge. Å andra sidan har det varit några riktiga missar från spelare som inte platsar i SHL och definitivt inte håller för nån semi.
Där kom nog spiken i kistan. JJ backup nästa år. Svensson bort. Palola bort. Hanzl bort. Lundin bort. Walli bort. EA bort. Det finns goda möjligheter att bygga vidare på det här.
Där kom nog spiken i kistan. JJ backup nästa år. Svensson bort. Palola bort. Hanzl bort. Lundin bort. Walli bort. EA bort. Det finns goda möjligheter att bygga vidare på det här.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Ett lag har en målvakt som håller hög klass.
Ett lag har texten TIMRÅ på tröjan.
Dessa saker är inte förenliga
Ett lag har texten TIMRÅ på tröjan.
Dessa saker är inte förenliga
+ 5
Sv: Slutspel 2023
roger_sundsvall: Det att hade varit bättre att lämnat WO så hade vi sparat pengar till nästa säsong!
Sv: Slutspel 2023
Tack grabbar men vi räcker inte hela vägen. Hanzl hoppas jag Kapanen säljer till Nubben i sommar.
+ 10
Sv: Slutspel 2023
Japp nu var det över. Jag stängde av. Ha en fin vår och sommar allihopa. Vi hörs nästa säsong.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Tro inte för mycket, som jag har sagt tidigare så har ST fått fram att Timrå har låst en stor del av budgeten på forwardsidan.
Sv: Slutspel 2023
Vi har för tunn trupp! Spetsen finns men inte bredden! Det är bara att ta nya tag nästa säsong!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Zåsse klubban: Byt målvakt kör Dahlen Lander EP gör något för att försöka vända!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: En Erixon hade gjort noll skillnad. Hela laget sitter kvar i flyget. Tyvärr. Tråkigt som fan i en sån här match. Rädda att förlora?
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Bee: Visst ser Örebro trötta ut... som det tjatats om till förbannelse ;-(
En tröst i kvällens bedrövelse är att vi antagligen är slutkörda, inte minst mentalt bränt sista krutet, och ändå inte skulle haft något i semi att göra.
En tröst i kvällens bedrövelse är att vi antagligen är slutkörda, inte minst mentalt bränt sista krutet, och ändå inte skulle haft något i semi att göra.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: att vi spelar i egen zon är för att forwards inte åker skridskor o sätter press som vi brukar göra
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Zource: Du är väl avstängd i modoboken för dina rasistiska inlägg, kanske nån kan banna dig från den här boken också så du inte smutsar ner vår bok med samma skit också?
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Bee: ja det ger smolk i bägaren i en i övrigt hyffsad säsong.. är väl ändå något slags kvitto att vi har en del att förstärka och jobba på som förening.om vi ska gå längre än en kvart i shl...vi är så jävla lätta i kväll ..
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Syrebrist i flygplanet eller ? Är man rädd att förlora , kommer man förlora . Var är Dahlen idag ? Landers svarta ögon ?
+ 6
« Föregående · 2513320 · Nästa »