Slutspel 2023
« Föregående · 2511251 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Simmalugnt: Har försvarat JJ hela säsongen men jag är fast övertygad om att vi hade varit klar för semi redan med Juel i målet. Men JJ har alla möjligheter att spela upp sig som han gjorde i match 5.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Man har fortfarande ångest V A R E N D A gång Örebro lastar i puckar från backplats. Det gör det inte bättre när JJ börjat skakigt i mål heller.
+ 7
Sv: Slutspel 2023
Jonte-linan svajiga som fanken i det defensiva över hela banan. En riskfaktor hela 1:a perioden och det bjuder på 3-2:an vid målet på ett väldigt onödigt sätt. Sen är det ju sjukt att det blir mål men lik förbaskat.. ett par situationer till där de har stora problem.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
She: Tycker Stenqvist gör det bra, Erixon lite för seg ännu men låser fast bra vid sargen.
Hartmann o Lundin var giganter i första.
Hanzel/JD hoppas jag snäpper upp.
Bästa hemmaperioden så långt i kvarten. Absolut bästa förstaperre i serien, vi har ju ofta blivit ägda första perrarna.
Hartmann o Lundin var giganter i första.
Hanzel/JD hoppas jag snäpper upp.
Bästa hemmaperioden så långt i kvarten. Absolut bästa förstaperre i serien, vi har ju ofta blivit ägda första perrarna.
Sv: Slutspel 2023
fermo: Inga pp menade jag. Blev ju en dubbelutvisning
Kom igen nu Timrå gör nästa mål. Kom igen Johansson mfl
Kom igen nu Timrå gör nästa mål. Kom igen Johansson mfl
Sv: Slutspel 2023
jokklas: Ja och Jonte är lite väl het i att dra iväg utan att vi har pucken i egen ägo ibland. Jobba klart så vi har 5 spelare på rätt sida av motståndarna.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Tempot på vissa spelare, i båda lagen, är så bedrövligt lågt att man kan tro att det är övertidsperiod 3 vi spelar just nu. Det här är inte en match man vill spela en massa boxplay i.
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Nu hoppas jag på Anti-jinx, men Walli har faktiskt varit riktigt blek.
Spelade liksom fysisk slutspelshockey i jan-feb och nu är det i stil med vad Modano brujar kalla handväska.
Spelade liksom fysisk slutspelshockey i jan-feb och nu är det i stil med vad Modano brujar kalla handväska.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Andersson: Men det är väl FAN att pucken studsar så rätt före Örebro varenda gång de är på besök i vår zon.
Sv: Slutspel 2023
{297}: Gillar att ordningsvakten också klappar när Lander gör mål, ingen Modoit där inte!
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Andersson: LANDER 2-1!!!
TRYCKER BARA UPP DEN I KRYSSET FRI
STÅR UPP OCH SKRIKER MED GÄNDERNA I LUFTEN
LANDER ÄLSKAR DIG ❤❤❤
TRYCKER BARA UPP DEN I KRYSSET FRI
STÅR UPP OCH SKRIKER MED GÄNDERNA I LUFTEN
LANDER ÄLSKAR DIG ❤❤❤
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Som inbiten Timråfan så är det INTE en skön matchbild att vi leder, med 1 mål, och att vi har så himla många nära chanser.
Risk att luften går ur om Öreplast får ett skitmål
Risk att luften går ur om Öreplast får ett skitmål
+ 3
« Föregående · 2511251 · Nästa »

Ett lag har de bästa utespelarna.
Ett lag har den för kvällen bättre målvakten.
Dessa två saker går inte att kombinera.