« Föregående · 213545 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Inför TIK-LHF
Madeleine: Va skönt att veta att det är någon som tar emot en..
Dig ska jag oxå öppna armar för det kan du lita på.
Kanske lite SEGERSKUMPA o SEGERGARRE o bastubad i Bergeforsen efter matchen?
Ja....vi får väl se hur man mår efter matchen?
Man kanske orkar att leka lite med dig oxå.....spara krafter!
Vi ses i ladan....Puss i pannan!
Dig ska jag oxå öppna armar för det kan du lita på.
Kanske lite SEGERSKUMPA o SEGERGARRE o bastubad i Bergeforsen efter matchen?
Ja....vi får väl se hur man mår efter matchen?
Man kanske orkar att leka lite med dig oxå.....spara krafter!
Vi ses i ladan....Puss i pannan!
Sv: Inför TIK-LHF
Madeleine:
ja det var inget vidare, men det gjorde vad som behövdes, skillnaden i år mot i fjol är att nu vinner vi dessa matcher, ifjol blev det torsk
ja det var inget vidare, men det gjorde vad som behövdes, skillnaden i år mot i fjol är att nu vinner vi dessa matcher, ifjol blev det torsk
Sv: Inför TIK-LHF
matsby: Jag har märkt det........bara Timrå IK kan fart på sina hockeyrör på torsdag och lördag så blir man glad igår var det sömnpiller..
Sv: Inför TIK-LHF
Tänk inte visste jag att det skulle vara sånt här drag här!
Hade jag vetat om det så hade jag hittat hit tidigare.
27 besökare i profilen på kort tid....de ja!
Hade jag vetat om det så hade jag hittat hit tidigare.
27 besökare i profilen på kort tid....de ja!
Sv: Inför TIK-LHF
SMÅLAND: Ja.....du e la för go du....jag kommer att ta emot dig med öppna armar på lördag....lita på det!
Såna som dig gillar jag!
Stå på dig...mannen!
Såna som dig gillar jag!
Stå på dig...mannen!
Sv: Inför TIK-LHF
COLD MAN: Jo, själv hade jag hockey abstinens.
Men förmodligen tog folk det som en given seger och sparade sig för större drabbningar. Men du kan till 100% räkna med att det blir fullt på Lördag. Då är det ju lite motstånd.
Dessutom kommer ju Småland , så då är garanterat alla HSare där för att spana in honom också. ( c :
Men förmodligen tog folk det som en given seger och sparade sig för större drabbningar. Men du kan till 100% räkna med att det blir fullt på Lördag. Då är det ju lite motstånd.
Dessutom kommer ju Småland , så då är garanterat alla HSare där för att spana in honom också. ( c :
Sv: Inför TIK-LHF
willysson: Jag kaske ligger i Umeå efter mitt stagediving ifrån taket ner i publiken på ståplats..eller så blir det fyllehäcken i Sundsvall!!!
Sv: Inför TIK-LHF
COLD MAN: Jag tar det igen!
Trodde själv att uppehållet hade gjort så att suget efter att få se laget igen var STORT åtminstonde som jag kände.
Trodde själv att uppehållet hade gjort så att suget efter att få se laget igen var STORT åtminstonde som jag kände.
Sv: Inför TIK-LHF
Med tårar i ögonen av lycka.......TACK ALLESAMMANS!!!!
På lördag möts vi i ladan......jag kommer att presentera mig genom att stagediva ifrån taket.......ta imot mig då...SNÄLLA!!
Snart blir det FEST!!!!!i Medelpad..
JAG ÄLSKAR ER ALLA!!!!!
Alleman till ladan på lördag!!!
På lördag möts vi i ladan......jag kommer att presentera mig genom att stagediva ifrån taket.......ta imot mig då...SNÄLLA!!
Snart blir det FEST!!!!!i Medelpad..
JAG ÄLSKAR ER ALLA!!!!!
Alleman till ladan på lördag!!!
Sv: Inför TIK-LHF
RoW: Håller med dig om gårdagens siffra. Trodde själv att uppehållet hade gjort suget efter som jag åtminstonde kände STORT att få se laget igen.
Sv: Inför TIK-LHF
SMÅLAND: Ordningen är återställd, mannen, myten, legenden - konceptet - SMÅLAND är tebax! =)
Sv: Inför TIK-LHF
SMÅLAND: Bara din närvaro gör ju att det inte kan finnas någon tvivel om att gå på Lördagsmatchen. ! ( c :
Skönt du tog ditt förnuft till fånga.
Skönt du tog ditt förnuft till fånga.
Sv: Inför TIK-LHF
COLD MAN: 3506 är dåligt på en elitseriematch, även om man möter laget som ligger sist. Jag hade sittplatsbiljett men kunde lika gärna ha tagit med en kudde och haft liggplats, så lite folk var det där jag satt. Jag tycker klacken försökte få lite stämning, men sjunger man med på sittplats tittar folk snett på en. Underligt.
I övrigt var "Guldet blev till sand", när Linköpingsspelarna gled in på banan, kvällens behållning i en trist match.
I övrigt var "Guldet blev till sand", när Linköpingsspelarna gled in på banan, kvällens behållning i en trist match.
Sv: Inför TIK-LHF
COLD MAN: Du kan ge dig f-n på att jag kommer på lördag.......tåget går från hultsfred imorgonbitti kl 07:25 och jag är i Sundsvall kl 16:00......sedan befinner jag mig i Bergeforsen till söndag.........Jag har bestämt mig för att stagediva rätt in i publiken på ståplatsläktaren....sedan blir det fullt ööööööööööös hela matchen....SEGERGARRE och SEGERSKUMPA!!!!!TJOHOOOOOOOO!!!!!!
NU är jag på G igen.......värre än någonsin.....
Gud vad jag längtar efter ER ALLA!!!!!!!!
Alla till ladan på lördag för då vill jag FESTA med ER!!!!
SMÅLAND IS BACK!!!!!!!!
Älska Timrå IK ALLTID.....SM-GULD 2002-2003!!
SKÅL TAMJEFAN!!!!
Vem möter mig vid stationen i Sundsvall???
073-713 97 19.....pling pling!!!
Tack ALLA för visat stöd!!
Vi ses på lördag....hoppas jag!!!
NU är jag på G igen.......värre än någonsin.....
Gud vad jag längtar efter ER ALLA!!!!!!!!
Alla till ladan på lördag för då vill jag FESTA med ER!!!!
SMÅLAND IS BACK!!!!!!!!
Älska Timrå IK ALLTID.....SM-GULD 2002-2003!!
SKÅL TAMJEFAN!!!!
Vem möter mig vid stationen i Sundsvall???
073-713 97 19.....pling pling!!!
Tack ALLA för visat stöd!!
Vi ses på lördag....hoppas jag!!!
Sv: Inför TIK-LHF
COLD MAN:
Tror faktiskt inte att det blir mer än 3500 då heller tyvärr, igår var det inte ens slutsålt på sittplats, lampan blinkade för första gången denna säsongen??
Undrar om det helt krasst är så att folk nu börjar spara sig till slutspelet?.
Själv så tänker jag faktiskt försöka åka på bortamatcherna, bara supporterklubben ordnar resor.....då vet man ju att man åtminstonde får se några matcher om man inte kommer åt biljetter till ladan...
Tror faktiskt inte att det blir mer än 3500 då heller tyvärr, igår var det inte ens slutsålt på sittplats, lampan blinkade för första gången denna säsongen??
Undrar om det helt krasst är så att folk nu börjar spara sig till slutspelet?.
Själv så tänker jag faktiskt försöka åka på bortamatcherna, bara supporterklubben ordnar resor.....då vet man ju att man åtminstonde får se några matcher om man inte kommer åt biljetter till ladan...
Sv: For whom the bell tolls
matsby: Japp, börjar bli stressigt... börjar iom mindre än tre timmar...
Inför TIK-LHF
Om det blir under 4000pers mot
Luleå på lördag pga att många som jag redan nu har hört kommer att välja se den från tv-soffan. Då blir jag åtminstonde besviken. TIK har nu som målsättning att behålla sin andra plats i tabellen. Tycker då självklart att man som supporter skall vara med och stötta denna målsättning på platts och inte sitta hemma i någon jäkla tv soffa. Tror för övrigt att den matchen kommer att bli rejält laddad.
Forza Timrå...
Luleå på lördag pga att många som jag redan nu har hört kommer att välja se den från tv-soffan. Då blir jag åtminstonde besviken. TIK har nu som målsättning att behålla sin andra plats i tabellen. Tycker då självklart att man som supporter skall vara med och stötta denna målsättning på platts och inte sitta hemma i någon jäkla tv soffa. Tror för övrigt att den matchen kommer att bli rejält laddad.
Forza Timrå...
Sv: For whom the bell tolls
matsby: Uterink med 15000 skulle vara lätta att fylla... det blir en belägring av köpmangatan....
Sv: For whom the bell tolls
willysson:
säger bara,,stäng köpmangatan i sundsvall nu för snart får vi slå upp militärtälten utanför entre sundsvall :-)
säger bara,,stäng köpmangatan i sundsvall nu för snart får vi slå upp militärtälten utanför entre sundsvall :-)
Sv: Frölunda-Timrå
Madeleine: Nu fattar jag ingenting.... snackade om sprit..... vad fan menar hon.......... nu är det still....... nej, jag ger upp...
Sv: Frölunda-Timrå
Madeleine: Tyvärr får jag aldrig luckor, så jag kommer ihåg allt tok som hänt... Det finns ju en del saker som hänt på resor runt i landet, och skulle inte bli förvånad om nån kommer att delge dig viss info om det...
Sv: Frölunda-Timrå
willysson: Du får väl sånadäringa blackouter va?
För då har det gått långt.
Finns det fler galningar som du här i gb:n?
För då har det gått långt.
Finns det fler galningar som du här i gb:n?
Sv: Frölunda-Timrå
Madeleine: Klart att man uppfattar saker och ting som händer runt en själv, fast på kanske på ett annat sätt... Stressa igång dom, det tjänar du på fjärde dagen...
Sv: Frölunda-Timrå
willysson: Ta det lugnt bara så att du inte hamnar på torken när du kommer hem.
Sen är det inte bra att stressa igång fyllor..
Jag brukar ta god tid på mig med min bag in box..
Man vill ju uppleva det som händer omkring en..
Sen är det inte bra att stressa igång fyllor..
Jag brukar ta god tid på mig med min bag in box..
Man vill ju uppleva det som händer omkring en..
Sv: Frölunda-Timrå
Madeleine: har inga problem med det, vi ska ju bara vara där i fyra dagar så lite stressigt att styra igång en fylla...
Sv: Frölunda-Timrå
willysson: Du var mig en rackare du.Ska du redan börja att festa?
Matchen är ju inte förrens imorgon.
Är det inte risk att du missar matchen om du startar för tidigt?
Matchen är ju inte förrens imorgon.
Är det inte risk att du missar matchen om du startar för tidigt?
Sv: Frölunda-Timrå
Madeleine: Jag vet att vi vinner annars så skulle jag inte åka ner... Förfesten börjar om tre timmar nu...
Sv: När nya hallen invigs
El Maco: Den var jag där och såg !!!!!!!! Men fråga mig inte vad det vart !!!!!!!
Sv: For whom the bell tolls
matsby:
hmm gick lite snabbt där
lag 1-4 börjar borta 4-8 börjar hemma,,,kanske ni förstår "tabellen" bättre :-)
hmm gick lite snabbt där
lag 1-4 börjar borta 4-8 börjar hemma,,,kanske ni förstår "tabellen" bättre :-)
« Föregående · 213545 · Nästa »
Jag som försökte muntra upp dig, tydligen funkade det!
Usch o fy! :))))))