TIK-LHC
« Föregående · 105934 · Nästa » Till forumet
Sv: TIK-LHC
Man blir tårögd av lycka:TIK-LHC 4-1 efter två spelade perioder.
Snacka om att Timrå kommer att bli årets skrällag i ES.
Vi är uträknade på förhand,men vi kommer att chocka hockeysverige i årets ES..!
Tänk att det ska så svårt att förstå att man inte kan köpa ett lag till framgång.
Kom igen Timrå i tredje så förnedrar vi LHC ikväll.
HEJA HEJA TIMRÅ IK!
Snacka om att Timrå kommer att bli årets skrällag i ES.
Vi är uträknade på förhand,men vi kommer att chocka hockeysverige i årets ES..!
Tänk att det ska så svårt att förstå att man inte kan köpa ett lag till framgång.
Kom igen Timrå i tredje så förnedrar vi LHC ikväll.
HEJA HEJA TIMRÅ IK!
Sv: TIK-LHC
gud:
Visst, "sarkasm" kan vara roligt...
Det må hända inte vara en ursäkt, men iaf en förklaring...
Ska _jag_ vara helt ärlig så skulle jag inte direkt sörja ifall TIK åkte ner om det bara skulle var liknande bemötande (osakligt skitsnack) man fick från ert läger...
Visst, "sarkasm" kan vara roligt...
Det må hända inte vara en ursäkt, men iaf en förklaring...
Ska _jag_ vara helt ärlig så skulle jag inte direkt sörja ifall TIK åkte ner om det bara skulle var liknande bemötande (osakligt skitsnack) man fick från ert läger...
Länkar:
http://www.linkopinghc.com
http://www.linkopinghc.com
Sv: TIK-LHC
gud:
Men, ojojoj-OJ, vad saklig man blev här då...
Vem gjorde vad, när och hur?
Läs gärna hela inlägget och se vad det syftar på _INNAN_ du yttrar dig....
Kan dock hålla med om att ordningsvakterna inte är de trevligaste, men vet samtidigt att de inte har den allra roligaste uppgiften - fösa folk in folk eftersom hallen är alldeles för liten...
Men, ojojoj-OJ, vad saklig man blev här då...
Vem gjorde vad, när och hur?
Läs gärna hela inlägget och se vad det syftar på _INNAN_ du yttrar dig....
Kan dock hålla med om att ordningsvakterna inte är de trevligaste, men vet samtidigt att de inte har den allra roligaste uppgiften - fösa folk in folk eftersom hallen är alldeles för liten...
Länkar:
http://www.linkopinghc.com
http://www.linkopinghc.com
Sv: TIK-LHC
BlackBay:
Finalplats i JHC möjligtvis, men menar du finalplats i sluspelet så kan du lika gärna lägga ner skitsnacket med en gång.
Det är fortfarande "bara" slutspel som gäller, men visst kanske vissa LHC:are hoppas på mer efter att sett det nu, redan på försäsongen, stabila spel som LHC har visat upp.
Finalplats i JHC möjligtvis, men menar du finalplats i sluspelet så kan du lika gärna lägga ner skitsnacket med en gång.
Det är fortfarande "bara" slutspel som gäller, men visst kanske vissa LHC:are hoppas på mer efter att sett det nu, redan på försäsongen, stabila spel som LHC har visat upp.
Länkar:
http://www.linkopinghc.com
http://www.linkopinghc.com
Sv: TIK-LHC
BlackBay:
Är du söt, eller missade första inlägget i tråden?
Kasta sten i glashus...
Är du söt, eller missade första inlägget i tråden?
Kasta sten i glashus...
Länkar:
http://www.linkopinghc.com
http://www.linkopinghc.com
Sv: TIK-LHC
jokeri:Den största faran med att bygga ett lag för flera miljoner är att laget kan bli fullt med gnälliga kärringar och en massa divor med höga löner som endast spelar för pengar.Ett gått exempel på detta är MIF som under hela 90-talet pumpade in en massa miljoner,men som nu har rasat samman.
Man kan inta bygga ett namnkunnigt lag för flera miljoner.Det är inte säkert att de spelarna passar för varandra därför kan det i stället bli motsatt effekt.Så jag riktar ett varningensfinger till LHC,LIF och SSK inför årets ES miljonbyggerna kan rasa.
Se på storklubbarna i fotbollsallsvenskan.De pumpar in miljoner i sina lag,men det rasar fullständigt.Det gäller att värva smart.Se på Giffarna Sundsvall och Timrå IK två lag utan profiler och två klubbar som inte pumpar in miljoner i sina lag och som det ändå går bra för.
AIK pumpade in miljoner förra året nu spelar laget i Allsvenskan.
Nä,det gäller att värva smart och snålt och det har TIK gjort i år och jag tror att vi kommer att chocka alla hockeyexperter i år och gå till slutspel..!
Kom igen Timrå kom igen ikväll slår vi LHC i Brunflo!
Man kan inta bygga ett namnkunnigt lag för flera miljoner.Det är inte säkert att de spelarna passar för varandra därför kan det i stället bli motsatt effekt.Så jag riktar ett varningensfinger till LHC,LIF och SSK inför årets ES miljonbyggerna kan rasa.
Se på storklubbarna i fotbollsallsvenskan.De pumpar in miljoner i sina lag,men det rasar fullständigt.Det gäller att värva smart.Se på Giffarna Sundsvall och Timrå IK två lag utan profiler och två klubbar som inte pumpar in miljoner i sina lag och som det ändå går bra för.
AIK pumpade in miljoner förra året nu spelar laget i Allsvenskan.
Nä,det gäller att värva smart och snålt och det har TIK gjort i år och jag tror att vi kommer att chocka alla hockeyexperter i år och gå till slutspel..!
Kom igen Timrå kom igen ikväll slår vi LHC i Brunflo!
Sv: TIK-LHC
jokeri: Antar att du inte hade nåt bra svar eftersom jag jag klart o tydligt HADE en synpunkt på LHC, så det är nog DU som bör "växa in i 2000-talet" som du så vackert utryckte det.
Har för mej att ni LHC-are var lika självsäkra eran första säsong i ES då ni åkte ur med buller o bång.
För övrigt undvek du att besvara min fråga angående ert miljonbygge.
Har för mej att ni LHC-are var lika självsäkra eran första säsong i ES då ni åkte ur med buller o bång.
För övrigt undvek du att besvara min fråga angående ert miljonbygge.
Sv: TIK-LHC
jokeri:
Alltså det är helt otroligt vad ni LHC-supporters är kaxiga o malliga bara för att det forslas in en massa pengar i Cluuuuben.
Hur kan ni var så oerhört säkra på att ert miljonbygge kommer att bli succé i vinter?..... att bedöma det efter några segrar på försäsongen är ingen garanti eftersom dom flesta lag koncetrerar sig mer på att spela ihop lagen än att vinna.
O det är inte alltid som dessa miljonsatsningar ger resultat.... Malmö lyckades väl inte på första försöket varför skulle ni göra det?
Alltså det är helt otroligt vad ni LHC-supporters är kaxiga o malliga bara för att det forslas in en massa pengar i Cluuuuben.
Hur kan ni var så oerhört säkra på att ert miljonbygge kommer att bli succé i vinter?..... att bedöma det efter några segrar på försäsongen är ingen garanti eftersom dom flesta lag koncetrerar sig mer på att spela ihop lagen än att vinna.
O det är inte alltid som dessa miljonsatsningar ger resultat.... Malmö lyckades väl inte på första försöket varför skulle ni göra det?
Sv: TIK-LHC
SMÅLAND: Kan inte göra annat än att önska dig lycka till!!!!!
Det har ju gått bättre än vad som tippats för Timrå,men nu tror jag nog att du tog dig lite vatten över huvudet.
Lhc rycker i andra och går från hallen med en 5-2 vinst.
Har jag fel är det bara att grattulera,men det ska nog inte behövas
Tips 2-5
Det har ju gått bättre än vad som tippats för Timrå,men nu tror jag nog att du tog dig lite vatten över huvudet.
Lhc rycker i andra och går från hallen med en 5-2 vinst.
Har jag fel är det bara att grattulera,men det ska nog inte behövas
Tips 2-5
« Föregående · 105934 · Nästa »