Timrå IK – AIK 2015-01-29
SMÅLAND:
Det kommer att bli en fantastisk andra period. Vi har ju lärt oss nu att det aldrig är för sent att ge upp!!!
Betong i benen och ingen timing i passningarna...
Känns små i duellerna med...
Käka taggtråd nu för fan!!!
Marcus: vore väldigt trevligt om dom måste vänta lite med att släppa pucken så folk hinner in i arenan!
den här matchen kan bli en jättefin present till föreningen...
Nu ska "bara" grabbarna leverera på isen med så har vi en av de bästa TIK dagarna i modern historia!
är det någon som är på plats i eon och ändå sitter med ett öga här? hur ser det ut på plats?
är det fullt på parkeringen?
Släpp puckuslingen nu!!
Nu har jag facklorna ude och nu kör vi så det ryker i vårt och torrt ALLTID!!
Jag sköt av korken utav champagnen förut för att fira segern mot AIK ikväll!
Tjooootamjefan va jag är glad!
Timrå IK I VÅTT OCH TORRT ALLTID!!
Lilla On Lall On..
Rip Kirby:
Nätverk timrå är ju tamejfaan rena asen. Att ngn kan rösta på dem är ju ett under.
kan ngn slå ngt hårt i huvet på dem så de vaknar upp ur dvalan???
helt otroligt, att de inte skäms! Hör dem inte själva hur de resonerar??
En skam för kommunen är vad de är!!
157620:
Rättshaverister är det rätta ordet och sådana för sällan utvecklingen framåt. Fast egentligen är jag inte det minsta insatt i partiet och hade inte ens hört talas om det förrän nu i samband med Timrås krisläge. Typiskt.
Redigerad kommentar
söder över:
Jaji, denna friade interference var ännu värre än den tappade skenan. Om vi åtminstone hade fått chansen att spela vidare kanske det aldrig hade blivit en sådan stor grej med skenan efteråt. Efter det där hatade jag HV, även om jag inte bryr mig om dem i dag.
Rip Kirby:
Troligt att spela ut Timrå IK mot frågorna om skattebetalarnas pengar, skola, vård och omsorg. Ja, det är säkert TIK:s fel att nära hälften av niondeklassarna i kommunen inte klarade målen förra året. Den sortens argument har sämsttendens!
söder över: Jag ska ringa ett samtal imorrn och kan i samma veva be om det, även om de säkerligen tänkt på detta själva.
Över 5000, minst. Det klarar vi!
SuperMupster: Någon med bättre kontakter inom föreningen än jag kanske kan be om en uppdatering under torsdagförmiddag ang sålda biljetter. någon kanske kan kolla upp det och göra en snabb rapport på twitter tex..
jag vet att dom har mycket att göra men kan man visa att det kanske kan bli åtminstånde en stor fest till i eon så kan det vara lättare att dra ut medgångs suppar till arenan..
Japp, solklara 4-1 i matcher. Vinst på bortaplan med 5-0 i sista eller? Tycker att vi förtjänade att ro hem ett guld under något av dessa år, men vi hade en del missflyt i avgörande lägen. En modern storhetstid fick vi i alla fall uppleva. Oförglömligt!
Lämnar Nynäs runt 14:00 i morgon.
Finns fyra platser över, men jag blir kvar i Timrå över helgen och åker ner på söndag kväll.
Torsk mot Frölunda idag 4-3!
Om jag hade varit du skulle jag blixtsnabbt ha svarat: 2008! : )
jå1: I så fall..Om ca 3000 är sålda nu plus kanske ytterligare 7-800 förköp under morgondagen plus 1000-1500 direktköp..fan det borde kunna pressa sig uppåt 5000.
Fast det duger inte, ska vara FULLT imorrn!
15 ggr 210..3150!
Där har man käkat en hel del :-)
Fast mina besök sker oftast på Ting Hockey!
Och här är jag ensam att gå med Timråtröjan på :-)
Lite stundens allvar i första, nu blir det åka av!
Kom igen Timrå!