Timrå IK - AIK 2021-02-14
« Föregående · 2148455 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
{9037}: Känner mig inte det minsta orolig. Vi har 6-7 tongivande spelare borta och AIK gör bara 1 mål på ett misstag från oss. Med alla tillbaka behöver vi inte vara oroliga att AIK ska slå oss i bäst av 5 eller 7
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Woody Jokinen: absolut, dom har en bra offensiv, större problem i egen zon!
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
{9037}: All heder åt AIK ändå. De spelar positiv och öppen hockey.
+ 6
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Sputnik: med fullt manskap behöver vi inte vara oroliga. Trodde AIK skulle var bättre än såhär.
+ 5
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Zäta75: AIK gjorde två sena mål mot Björklöven häromdagen så det gäller att vi är noggranna nu i slutet.
+ 3
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Sputnik: Vilken rutten hockeymatch. Vare Väsby eller KRIK vi möter? 😅
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Ja, motivationen är inte på topp längre mot bottenlagen...
Dessutom 7spelare borta...
3 gallerkillar...
Slår ni oss inte nu så....
Dessutom 7spelare borta...
3 gallerkillar...
Slår ni oss inte nu så....
+ 4
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: tja vi har 5 forwards borta till denna match och spelade match kl 17.30 igår. Inte jättebra förutsättningar skulle jag säga på förhand..
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Så om vi ställde ett juniorlag på isen och förlorar så är ni bättre?
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
bar mofftak: Det där är för lågt för att ens kommentera. Ge mig ett A...A. Ge mig ett I...I. Ge mig ett K...K. Vad blir det? Öööhhh....hmmm.
+ 3
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Du kan väl inte vara nöjd själv sett till förutsättningarna?
+ 4
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Ja visst! Vi leder serien överlägset, jag tycker vi är jävligt bra.
+ 7
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Bäst i serien!!( Just nu inallafall)
Det är i slutspelet det betyder nått dock. 👍
Det är i slutspelet det betyder nått dock. 👍
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Är väl bara kolla tabellen. Är det frustrerande för dig att ni inte ens leder mot ett lag som har åtta spelare borta och som dessutom spelade match för mindre än 24 timmar sedan?
+ 8
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Matsg: Ungefär som att jämföra mitten av period 1 med sudden death
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Heisenberg: ja man märker att Timrå inte riktigt orkar kontra. Tar vi poäng i den här matchen är det riktigt bra. Hur många ordinarie spelare har vi borta nu? 7-8? Inte ett dugg imponerad av AIK. Som du säger, med fullt lag hade den här matchen redan varit avgjord.
+ 4
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
The great one: Det positiva är att såna som Reinhardt och Lindholm får många minuter. Plus att juniorerna får känna på lite A lagshockey. Annars så har vi det jäkligt tufft därute, JJ har fått jobba och har gjort det bra!
+ 4
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: mest troligt för att han inte var helt ren eller inte kontroll på pucken.
+ 3
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Woody Jokinen: Vad menar du med att det kommer att dömas på en helt annan nivå i slutspelet ? Menar du att domarna kommer att tillåta tilltag som de nu tar utvisningar för ?
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Woody Jokinen: Ja så är det. T.om skridskoskenan kan lossna när man är sista man, men det hoppas vi slippa se igen ;)
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Zäta75: Ett felskär kan ju hända den bäste. Avdelningen bra utvisning, tycker jag.
+ 3
« Föregående · 2148455 · Nästa »
