Timrå IK - AIK 2021-02-14
« Föregående · 2148387 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Heisenberg: ja man märker att Timrå inte riktigt orkar kontra. Tar vi poäng i den här matchen är det riktigt bra. Hur många ordinarie spelare har vi borta nu? 7-8? Inte ett dugg imponerad av AIK. Som du säger, med fullt lag hade den här matchen redan varit avgjord.
+ 4
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Matsg: Ungefär som att jämföra mitten av period 1 med sudden death
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Är väl bara kolla tabellen. Är det frustrerande för dig att ni inte ens leder mot ett lag som har åtta spelare borta och som dessutom spelade match för mindre än 24 timmar sedan?
+ 8
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Bäst i serien!!( Just nu inallafall)
Det är i slutspelet det betyder nått dock. 👍
Det är i slutspelet det betyder nått dock. 👍
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Ja visst! Vi leder serien överlägset, jag tycker vi är jävligt bra.
+ 7
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Du kan väl inte vara nöjd själv sett till förutsättningarna?
+ 4
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
bar mofftak: Det där är för lågt för att ens kommentera. Ge mig ett A...A. Ge mig ett I...I. Ge mig ett K...K. Vad blir det? Öööhhh....hmmm.
+ 3
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Så om vi ställde ett juniorlag på isen och förlorar så är ni bättre?
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: tja vi har 5 forwards borta till denna match och spelade match kl 17.30 igår. Inte jättebra förutsättningar skulle jag säga på förhand..
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Ja, motivationen är inte på topp längre mot bottenlagen...
Dessutom 7spelare borta...
3 gallerkillar...
Slår ni oss inte nu så....
Dessutom 7spelare borta...
3 gallerkillar...
Slår ni oss inte nu så....
+ 4
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Sputnik: Vilken rutten hockeymatch. Vare Väsby eller KRIK vi möter? 😅
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Zäta75: AIK gjorde två sena mål mot Björklöven häromdagen så det gäller att vi är noggranna nu i slutet.
+ 3
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Sputnik: med fullt manskap behöver vi inte vara oroliga. Trodde AIK skulle var bättre än såhär.
+ 5
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
{9037}: All heder åt AIK ändå. De spelar positiv och öppen hockey.
+ 6
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Woody Jokinen: absolut, dom har en bra offensiv, större problem i egen zon!
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
{9037}: Känner mig inte det minsta orolig. Vi har 6-7 tongivande spelare borta och AIK gör bara 1 mål på ett misstag från oss. Med alla tillbaka behöver vi inte vara oroliga att AIK ska slå oss i bäst av 5 eller 7
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Kulltorp: 4 sekunder kvar av förlängningen och de får in den med flyt haha. Låt de få fira nu när de fyller 130 år. Vi är ett mycket bättre hockeylag än AIK och det vet gnagarna också om.
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
TimraStockholm:bra match ändå av tik var ju inte favoriter idag men Jacob Johansson var kung helt klart
+ 3
Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Det var väntat 👍
AIK är bättre än oss.
De blir svåra att möta i ett slutspel!
AIK är bättre än oss.
De blir svåra att möta i ett slutspel!
+ 2
« Föregående · 2148387 · Nästa »
